אומרים שאהבה מנצחת כל מכשול. כך גם מאמין זוג צעירים מבת ים, הסובל מקשיים בריאותיים מורכבים, מתגורר במחסן באזור התעשייה והחליט למרות הכל להתחתן. השניים זקוקים בדחיפות לרהיטים, והם פונים ללב הציבור.
לסיפור העצוב אך מלא התקווה של הזוג נחשפה לראשונה סמדי טרי, תושבת בת ים ופעילה חברתית המסייעת למשפחות חד הוריות. "את הבחור, שהוא בשנות העשרים שלו, אני מכירה קרוב לשנתיים. הוא סובל מבעיה בריאותית שמקשה עליו לעבוד, ונוצר נתק בינו ובין המשפחה שלו, מה שהוביל אותו לרחוב", היא מספרת.
"חברה פנתה אליי בקשר אליו, היא מכירה את הפעילות שלי. אחרי שעזרה למצוא לו עבודה חלקית במפעל, ביקשה שאעזור לו במזון. נרתמתי לעזרה, וכמה פעמים בשבוע אני מביאה לו אוכל ממקום עבודתי. מה שנשאר בסוף יום".
בלית ברירה, ובשל מצבו הכלכלי והבריאותי המורכב שהובילו למחסור כלכלי, מתגורר האיש במחסן באזור התעשייה. קרן אור הופיעה בחייו כאשר פגש צעירה שהפכה לזוגתו. "גם היא לא אישה בריאה והגיעה עם החבילה שלה, אבל העיקר שהם מאושרים יחד", מחייכת טרי.
השניים החליטו לאחרונה למסד את הקשר ולהתחתן. "קרובת משפחה עזרה להם למצוא דירה בשכירות זולה באזור ניצנה, ובקרוב יהיו להם ארבע קירות לעבור אליהם, הבעיה היא שאין להם שום ריהוט לעבור אתו. כרגע אין להם כלום, אפילו לא מיטה".
בני הזוג פנו לטרי בבקשת עזרה, ואת הבקשה היא מפנה לציבור. "אני בטוחה שגם הפעם הלב הבת ימי הגדול לא יאכזב", היא אומרת. "הם זוג מאוד מיוחד, אבל ממש חסרי יכולת כלכלית, וצריכים הכל מהכל. הבוקר העברתי אליהם מקרר משומש שתרמו לי, אבל חוץ מזה הם צריכים רהיטים, מוצרי חשמל, וילונות, שטיחים.
"כל פריט טוב, לא שבור או מקולקל, יתקבל בברכה. עוד מעט פסח, אז כל מי שחושב לקנות ריהוט חדש, להחליף ארון או מיטה, מוזמן לפנות אליי, ואני כבר אדאג לקחת את הרהיט, להעביר למקום הנכון, ולדאוג לזוג הצעיר הזה להתחלה טובה יותר לחיים משותפים".
יש לכם ריהוט/מוצרי חשמל במצב טוב לתרומה? אתם מוזמנים לפנות לסמדי טרי בעמוד הפייסבוק: https://www.facebook.com/groups/836547233093479/