שלושה תלמידי כיתה י' בתיכון חדש דרכא בבת ים זכו השבוע במלגות ממכללת BPM לאחר שיזמו מספר פרויקטים בתחום המוזיקה, ההפקה והרשתות החברתיות. זאת כחלק מפרויקט TEEMS, לעיצוב עתיד, של רשת דרכא.
1 צפייה בגלריה
אני הצוות מדרכא. צילום: מיכל פולק
אני הצוות מדרכא. צילום: מיכל פולק
אני הצוות מדרכא. צילום: מיכל פולק
פרויקט TEEMZ החל כפיילוט בתיכון חדש דרכא בת ים וכבר הספיק להתפרס לבתי ספר נוספים של הרשת ברחבי הארץ. במסגרתו התקיימה כיתת המומחיות שמטרתה ליצור חיבור בין התחביבים של התלמידים לבין אפשרויות עסקיות ממשיות, מהן ניתן לפתח קריירה.
השיעורים מתמקדים בפיתוח תחומי העניין של התלמידים לצד עבודה מול צרכים אמתיים בתעשייה וחיבור של בני נוער לארגונים ובעלי תפקידים בעולם העסקים.
בין התלמידים שהשתתפו במיזם היה מאור שלוש, בן 16, חובב מוסיקה שבימים אלו מנסה לפתוח עסק באמצעות כיתת המומחיות. "TEEMS פתח לי דלתות, קידם אותי וגילה לי עולמות עסקיים בתעשיית המוזיקה שלא הייתי מכיר בשום דרך אחרת", הוא מספר.
"אני שמח שיש לנו צוות שעוזר לנו להתפתח בתחומים שמעניינים אותנו. הצוות מאוד סובלני, מכוון מדריך ומדרבן. הרגשתי שאני לא לבד, נפגשתי עם אנשים מתחום ההפקות, עבדתי עם מפיק ויצרנו ביחד שירים. אני מקווה שבעתיד אוכל לשתף איתם פעולה ולהתברג בתעשיית המוזיקה בעתיד".
מנהלת תיכון חדש דרכא בת ים, חלי ביטון, בירכה על הפעילות והוסיפה " בתיכון חדש דרכא, חשוב לנו להביא לידי ביטוי את היכולות והאיכויות המיוחדות לכל תלמיד ותלמידה ולספק את הכלים והכישורים לשלבם בעולם העסקי בארץ ובעולם. אנחנו רואים בפרויקט כלי להגשמה עצמית שמוביל את בני הנוער להצטיין בתחומים שלא נמצאים בתכנית הלימודים המסורתית".
בתמונה מימין לשמאל: ליליאן זועבי (תלמידה) חלי ביטון (מנהלת) דניאל יהל (מורה) מאור שלוש (תלמיד).