חגיגת בת המצווה שנערכה ביום שני האחרון בראשון לציון עבור ילדה ממשפחת מעוטת יכולת, לא השאירה אף עין יבשה. הפרויקט שהחל במשרד של מחזיק תיק הנוער והצעירים, חבר המועצה איתי מתתיהו, הפך לשמחה אמיתית של ילדה שלא האמינה שמצבה הכלכלי של המשפחה יאפשר לה לחגוג.
1 צפייה בגלריה
חגיגת הבת מצווה | צילום: פרטי
חגיגת הבת מצווה | צילום: פרטי
חגיגת הבת מצווה | צילום: פרטי
"זה התחיל במהלך חודש אקוטובר כשערכתי יום לשכה פתוחה וקיבלתי פניות של תושבים", סיפר מתתיהו, "נכנס אלי אבא ואמר לי בעצב 'הבת שלי חוגגת בקרוב בת מצווה ולצערי אין ביכולתי לחגוג לה כפי שכל בנות גילה חוגגות. אני פונה אליך כמוצא אחרון לבעיה ואהיה המאושר ביותר אם תוכל לסייע לנו'״.
בשלב זה החלו כבר כל גלגלי המערכת באגף הנוער והצעירים החלו לעבוד כדי להוציא לפועל חגיגה עבור הילדה ומשפחתה. בתוך זמן קצר הצליחו בני הנוער ועובדי האגף לרתום למאמץ את אולם אירועים, "האוס", צלם, די גי ומספר רב של ספקים. ביום שני שעבר, כאמור, הגיעה כלת החגיגה לשמוח יחד עם מאות חוגגים ששימחו אותה והפכו את היום הזה למיוחד. "החיוך של הילדה המדהימה הוא רגע שלא אשכח כל חיי", סיכם מתיתיהו.
האבא מצידו הרגיש לא בנוח מכל החגיגה שמסביב והתבייש להביע את התחושות שלו: "הגעתי אל איתי אחרי שכבר הגעתי למבוי סתום ולא ידעתי למי לפנות ולשמחתי הוא סייע לי רבות. לראות את הבת שלי מאושרת בערב הבת מצווה היה אחד הרגעים הטובים בחיי, היא כל כך שמחה עם החברים שלה לכיתה ועם בני הנוער שעזרו לארגן את הערב המיוחד.
"היא אמרה לי 'אבא אני כל כך שמחה' ואני יודע שזה ממש לא מובן מאליו, בני הנוער הללו נתנו 200% מעצמם כדי שהאירוע שלנו, אנשים שהם כלל לא מכירים, יצא לפועל וזה מאוד מרגש אותי, וזה גם אומר משהו על הנוער שלנו בעיר ראשון לציון. אני יודע שהחיים לא תמיד האירו לנו פנים אבל הפעם המשפחה שלנו זכתה לאור ענק".