במשך תקופה ארוכה נוצל מינית אסיר על ידי אסיר אחר, תושב מזרח ירושלים בן 34 העצור עד תום ההליכים. מחקירת הפרשיה על ידי המשטרה ושב"ס עולה כי האסיר הפך לקורבן ועבר התעללות מינית על ידי אסיר אחר.
האסיר, שהחליט לדווח בסופו של דבר על ההתעללות המינית שהוא עובר, אף נלקח לבדיקת אונס רפואית בבית החולים, במחלקה בה נבדקות גם נאנסות, ב'חדר 4' בבית החולים 'וולפסון' בחולון.
מפרטי הפרשיה המזעזעת עולה כי שני האסירים לא מגיעים מאותו האגף, ואירועי התקיפות המיניות אירעו בתא השירותים של אגף החינוך בכלא, שם היו השניים כשלמדו ביחד.

2 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: freepik)

"הקורבן מפחד מהתוקף שלו. ישנם מספר אירועים שהוא אמר לו להיכנס לשירותים, ושם אנס אותו", מסבירים במשטרה, "בתא השירותים אין מצלמות, אך מהכלא דיווחו לנו שיש מצלמות שמראות אותם הולכים ביחד לשירותים".
האסיר החשוד בתקיפה המינית מכחיש כל קשר לטענות נגדו מצידו של האסיר שהתלונן נגדו. "זה לא מתאים לי ולא לאופי שלי", אמר האסיר, "מעולם לא הייתי מעורב בעבירות מין. אני לא מאמין שאומרים עלי שעשיתי את המעשים האלה".
בית המשפט קבע כי בתיק החקירה ישנם אינדיקציות אובייקטיביות לאמיתות תלונתו של האסיר שהותקף. עוד קבע בית המשפט, שהאסיר שנעצר לא יוחזר לכלא, אלא יישאר בידי המשטרה להמשך חקירה של חמישה ימים נוספים.