הנקמה באקסית
לודאי, בן 39, שאמור היה להיות בכלל במעצר בית מלא בתיק פלילי בו הוא מעורב, הפר את המעצר ויצא לבית בת-זוגו לשעבר הגרה ברמלה בשביל להצית לה את הרכב. הוא תועד כיצד הוא הגיע לבניין מגוריה של האישה, ברחוב ההגנה ברמלה. מצלמת האבטחה צילמה כיצד הוא שופך בנזין לפנים הרכב, מצית אותו ועוזב את המקום. אתמול הוגש נגדו כתב האישום.
שודדי 'בית הנייר'
נעצרו שלושה קטינים בגילאי 15-16 תושבי המרכז, אשר פעלו כחולייה וביצעו שורה של מעשי שוד אלימים כשהם השתמשו באקדחי דמה ורעולי פנים במסכות של דמות המוכרת מסדרת הטלוויזיה 'בית הנייר'. הנערים שדדו באלימות כרטיסי אשראי וכסף מזומן ביפו ובבת ים כאשר הקורבנות למעשי השוד הינם בגירים וקטינים.
אקסטזי בדואר
אחרי קרוב לחודשיים, הסגיר את עצמו למשטרה ביום שני תל-אביבי בן 30 שהודה כי הוא בעל חבילת סם אקסטזי מסוג DMT במשקל 1.035 ק"ג בשווי מוערך של אלפי שקלים אשר נתפסה במכס במהלך חודש פברואר. הצעיר בחקירתו טען כי הוא הזמין חומר רפואי, אך מעבדת המשטרה קבעה כי מדובר בסם המסוכן.
4 צפייה בגלריה
אקסטזי בדואר. צילום: דוברות משטרת ישראל
אקסטזי בדואר. צילום: דוברות משטרת ישראל
אקסטזי בדואר. צילום: דוברות משטרת ישראל
סוטה מין באשדוד
נער בן 18 נעצר בעקבות מעשים מגונים בקטין שגילו מתחת ל-14 שנים במהלך החודש האחרון. מפרטים שניתן לפרסם בשלב זה עולה כי הצעיר נכח במקום בו שוהים צעירים רבים, שם הצליח בדרך כלשהי להוביל את הקטין למקום צדדי וחשוך בו ביצע בקטין מעשים מגונים. לפני מספר ימים סיפר על כך הקטין לאמו ובעקבות כך הוגשה תלונה בתחנת המשטרה.
משתוללים בכביש
ימים ספורים לאחר שנפסל רשיונו של צעיר בן 24 משפרעם, הוא נתפס ביום שני משתולל עם טרקטורון בעיר בצורה בריונית, במהירות בלתי סבירה לתנאי הדרך, תוך הרמת שני הגלגלים הקדמיים של הטרקטורון.
בארוע נוסף בשפרעם ביום שלישי נעצר בן 26 תושב בסמת טבעון אשר כלל אינו מורשה לנהיגה, רק לאחר שהתנגש בעץ. זאת לאחר שנהג בצורה ביריונית ופראית התעלם מהוראת השוטרים בניגוד לחוק, נמלט מהם והחל בנסיעה פראית בכביש תוך סיכון כלי הרכב האחרים ואת עצמו.
מבצע 700
רבע מיליון שקל לא מדווחים במזומן, 800,000 ליטר של סולר ובנזין בשלוש תחנות דלק פירטיות שנסגרו, נתפסו ביום שני בשכונות שועפט, בית חנינה ועטרות שבמזרח ירושלים. זאת במסגרת פעילות שקיבלה במשטרה ובמג"ב את שם הקוד: "מבצע 700".
הרעלת מזון
מחלבה בדלית אל-כרמל אשר עושה שימוש במוצרי מזון פגי תוקף בני שנים למוצרי ומרכיבי מזון שונים נחשפה ביום שלישי. המחלבה שיווקה מוצרי חלב פגי תוך זיוף תאריך התפוגה, אל מרכזי קניות בצפון. חמישה מנהלים ועובדים נעצרו לחקירה ונתפסו מוצגים בהם המוצרים המשווקים וכן מכונת הדפסה אשר שימשה על פי החשד להדפסת תאריכי תפוגה "מתוקנים". נתפסה גם משאית הובלה "עמוסה בסחורה חשודה" שהיתה עפ"י החשד בדרכה לחלוקה במרכזי המזון השונים.
חממת קנאביס מתקדמת
800 שתילי מריחואנה במשקל כולל של 20 ק"ג וציוד החשוד לשם הפעלת מעבדה, נתפסו ביום שלישי בקלנסואה. תושב מקומי נעצר במסגרת הפשיטה על מבנה הגידול.
4 צפייה בגלריה
חממת קנאביס. צילום: דוברות משטרת ישראל
חממת קנאביס. צילום: דוברות משטרת ישראל
חממת קנאביס. צילום: דוברות משטרת ישראל
סמים במקרה
ממש במקרה גילתה המשטרה אודות נער בן 17 מכפר סבא, אשר סחר במריחואנה תחת איומים של נער בן 18 מהעיר. החקירה החלה בפעילות משטרתית נגד מכירת נפצים וצעצועים מסוכנים לפורים. שוטרים שהגיעו על רקע זה לחיפוש בדירה בעיר, הריחו עם כניסתם לחיפוש בדירה, בריח חזק של הקנאביס. ברשותו של בן ה-17 היו חצי קילו של מריחואנה שהועברו לרשותו מצידו של בן 18, אשר הפעיל אותו כמוכר. בן ה-18 אף הדריך את בן ה-17 כיצד למכור אותם, כיצד לערוך סרט עם הסמים, מתי לצאת למכירה וכמה סמים לקחת איתו. הבגיר יותר נהג לדבר עם הקונים, לתאם איתם עיסקאות סמים ולאחר מכן להתקשר לקטין בכדי שימסור להם את הסמים ויקבל תמורה שבהמשך העביר אותה לחשוד. זאת תוך כדי איומים על הקטין שיפגע בו אם לא ימכור עבורו את הסמים ודרש ממנו סכום כסף בשווי עשרות אלפי שקלים בעבור כל אותן מכירות סמים שהקטין לא הספיק לבצע, כולל ריבית בשווי אלפי שקלים וכן בעבור הלוואה שלווה לקטין.
4 צפייה בגלריה
צילום: דוברות משטרת ישראל
צילום: דוברות משטרת ישראל
צילום: דוברות משטרת ישראל
נשקים בטייבה
בשני ארועים שונים נתפסו שלושה תת-מקלע מסוג קרלו בטייבה. במקרה הראשון נעצרו אב ובנו בגילאי 54, 22, בחשד כי החזיקו שני תתי מקלע מסוג "קרלו" ואמצעי לחימה. במהלך חיפוש בדירה בטייבה נמצאו הנשקים וכן קופסת מתכת שהכילה כ-370 כדורי 9 מ"מ וכדורים נוספים. בתפיסה נוספת בטייבה, נצפו מספר גברים שעוררו את חשד כשהם עומדים בסמוך ובתוך רכב. כשהחשודים הבחינו בשוטרים מתקרבים לעברם, החלו במנוסה מהמקום. השוטרים מצאו במקום תת מקלע מאולתר מסוג "קרלו", מחסנית וכדורים.
4 צפייה בגלריה
פעמיים קרלו בטייבה. צילום: דוברות משטרת ישראל
פעמיים קרלו בטייבה. צילום: דוברות משטרת ישראל
פעמיים קרלו בטייבה. צילום: דוברות משטרת ישראל