בשנים האחרונות הקידמה הביאה לנו דבר אשר נקרה קידום אתרים אורגני והיא אולי הדרך הטובה ביותר שאפשר לבחור בכדי להגיע לחשיפה מרובה ככל האפשר ברחבי האינטרנט.
בעבר קידום אתרים היה מקצוע פשוט בהרבה מאחר שכל מה שהייתה צריך באתר זה מעט תוכן מעניין ואיכותי והופ הייתה מיד מתברג במיקום גבוה בחיפוש בגוגל, אך קידום אתרים אורגני כיום הוא שונה למדי ומצריך מיומנות של ממש ושליטה מוחלטת באומנות קידום האתרים.
1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה. צילום: freepik
אילוסטרציה. צילום: freepik
אילוסטרציה. צילום: freepik
נכון, אין מה להגיד, תוכן לעד יהיה הפרמטר החשוב ביותר בדירוגו בכל מנועי החיפוש, אך כיום, שלא כמו פעם, תוכן לא מספיק וגוגל דורשת למעלה ממאתיים פרמטרים שונים לקידום ולדירוג אתרים. לדוגמא, העיצוב של האתר צריך להיות יפה ומושקע שימשוך את עיניי הגולשים, מקדם האתרים צריך להוציא קישורים לאתרים איכותיים ומעניינים, מקדם האתרים צריך לדאוג שבמאמרים באתר יהיו מילות מפתח איכותיות שיעמדו בדרישותיה של המלכה גוגל ועוד הרבה פרמטרים שונים ומגוונים.
היום, כאשר בוחרים בתהליך שירותי קידום אתרים seo על מנת לקדם אתר חייבים לקחת את מקדם האתרים הטוב והמקצועי ביותר שנוכל לשכור מכיוון שאנו רוצים להגיע לעמוד הראשון בחיפוש של גוגל אך יש לזכור שעמוד הראשון קיימים רק עשרה מקומות והתחרות בין אלפי האתרים שרוצים להגיע לעמוד הראשון היא עצומה ולכן אנו חייבים לקחת את איש המקצוע הטוב ביותר שניתן.
דרך שנדרשת מבעלי האתרים כאשר הם רוצים לדאוג שהאתר שלהם יוכל להיות מקודם באופן קל ככל האפשר היא דרך של יצירת קשר עם הגולש, צריך לעניין את הקורא ולענות על שאלותיו במאמר בלי שהוא בכלל יצטרך לשאול אותנו, אתם צריכים לבנות לעצמכם סוג של קהילת מעריצים באינטרנט שככל היא תגדל ותפרח ככה גם כמות ההכנסות של הכיס שלכם יגדלו גם כן.
לסיכום, אני מאמין כי קידם ארוגני היא הדרך הנכונה ביותר להצלחה בתחום קידום האתרים מכיוון שהיא כרוכה אך ורק בתשלום למקדם האתרים ולא לגוגל, מקדם האתרים עובד קשה בכדי להביא את האתר למיקום אטרקטיבי ויש לזכור שעבודה קשה משתלמת ועם האתר שלכם יקודם נכון אתם כנראה תישארו זמן רב במיקום אשר הגעתם אליו ללא צורך בתשלום נוסף.
המאמר נכתב בחסות חברת SEO Google–קידום אתרים ממומן בגוגל