נראה שהטלוויזיה תמשיך להוות עבורנו את מרכז התרבות בתקופה הקרובה. אז חוץ מהישרדות VIP שתדביק את כולנו למסך, אילו סדרות יעלו בחודש מאי 2020? הנה כמה המלצות.

בלגרביה - HOT, YES

מיני-דרמה תקופתית היסטורית, המתרחשת במאה ה-19, ונפתחת בערב קרב ווטרלו המפורסם, ברובע העשיר והמיוחס של לונדון – בלגרביה. הסדרה עוקבת אחר התככים והמזימות של החברה הבריטית בתקופה בה הנובורישים התחילו לצוץ ולהתרועע עם המעמדות הגבוהים והמבוססים של אנגליה. את הסדרה מובילים פיליפ גלניסטר ("החיים על מאדים", "מגורש") וטמסין גרייג ("אפיסודז"), שמגלמים את ג'יימס ואן טרנצ'נט, משפחה של נובורישים שעולים בסולם המעמדות החברתי בלונדון. בפתיחת הסדרה משפחת טרנצ'נט מקבלת הזמנה לנשף של הדוכסית מריצ'מונד (דיאנה קנט, "אחים לנשק", "הנעדר"). כמה עשרות שנים לאחר מכן, המאורעות והסודות של אותו הערב ממשיכים להדהד ברחבי בלגרביה.

שומר אחי - HOT, YES, סלקום tv

עוד מיני סדרה העוקבת אחר החיים המקבילים של האחים התאומים הזהים, אותם מגלם מארק רופאלו. זוהי דרמה משפחתית שמספרת סיפור של בגידה, הקרבה וסליחה. לצידו של רופאלו תוכלו לראות את מליסה לאו, רוזי או'דונל, ארצ'י פנג'אבי, ג'ולייט לואיס וקתרין האן.

בטי - HOT, YES, סלקום tv

קומדיה חדשה בכיכובן של נינה מורן, דידי לאבלייס, ראשל וינברג ואג'אני ראסל. את הסדרה יצרה הבמאית קריסטל מוסל, שיצרה את הסרט עטור השבחים עליו מבוססת הסדרה – Skate Kitchen. בתוך קהילת הסקייטרים, המונח "בטי" מתייחס לבחורה מושכת שמבלה עם חבורה של בחורים. הסדרה עוקבת אחר קבוצה של "בטיות" – נערות חכמות ומוכשרות המנסות לנווט בין חברויות, התאהבויות ומציאת זהותן בתוך העולם הגברי של סקייטרים בניו יורק. חמש נערות ייחודיות, עצמאיות וחדות יוצרות קשר אמיץ ואינטימי שמעודד כל אחת מהן להבין את עצמה ואת זהותה טוב יותר. בעוד שהן מקבלות באהבה את השוני ביניהן, אהבתן לגלישה מאחדת אותן – אבל החברות והאמביציה שלהן גדולות בהרבה מכל ענף ספורט.

הוליוויד - נטפליקס

בהוליווד שאחרי מלחמת העולם השנייה, קבוצה של שחקנים ויוצרים בתחילת דרכם מנסה לזכות בתהילה - בכל מחיר. כל דמות מציעה הצצה יוצאת דופן אל תור הזהב של הוליווד ושופכת אור על מערכות הממסד הבלתי הוגנות ועל האפליה על רקע גזע, מגדר ומיניות, שבאה לידי ביטוי גם היום. הקאסט מונה בין היתר את דארן כריס ("הרצח של ורסצ'ה"), דילן מקדרמוט ("הפרקליטים"), ג'ים פרסונס ("המפץ הגדול"), קווין לאטיפה ורבים אחרים.

בשבילי אתם מתים - נטפליקס

עונה שנייה לדרמה הקומית של נטפליקס בכיכובן של כריסטינה אפלגייט ולינדה קרדליני, על שתי נשים שמתחברות זו עם זו בעקבות אובדן.

אמהות עובדות - נטפליקס

הקומדיה הממכרת של קת'רין ריטמן חוזרת לעונה רביעית.