ביום חמישי ה- 30.08.2018 יתקיים אירוע חד פעמי ובו חטיבת גולני תציין 70 שנה להקמתה – בערב ובו יתאחדו להם חיילי החטיבה בהווה ובעבר, כל חיילי ומפקדי חטיבת גולני הסדירה, משפחות שכולות, פצועי החטיבה, אנשי המילואים, מפקדים לדורותיהם ובוגרי חטיבת גולני מיום היווסדה של החטיבה ועד ימינו.
את הערב יובילו מח"ט גולני אל"מ שי קלפר ועמותת חטיבת גולני ובנוכחות מפקדים בכירים בעבר ובהווה.
במהלך הערב יופיע הזמר ישי לוי ולהקתו בפני הלוחמים ואת הערב ינחה ירון אילן שדרן רדיו ומגיש תכניות טלוויזיה.
3 צפייה בגלריה
בגין ושרון בסיום הקרב על הבופור. צילום: דובר צה"ל
בגין ושרון בסיום הקרב על הבופור. צילום: דובר צה"ל
בגין ושרון בסיום הקרב על הבופור. צילום: דובר צה"ל
סיפורה של החטיבה שזור בסיפורה של המדינה.חטיבת "גולני", חטיבת הכומתה החומה האגדית חוגגת 70 שנה להקמתה. החטיבה היא חטיבת חיל-הרגלים הסדירה היחידה הפועלת ברציפות עוד לפני קום המדינה, החל מהקמת צה"ל בפברואר 1948. החטיבה השתתפה בכל המלחמות ובלא מעט מבצעים, כשמספר לא מבוטל של אלופים ורמטכ"לים צמחו משורותיה.
3 צפייה בגלריה
עצרת גולני
עצרת גולני
עצרת גולני
עצרת החטיבה, על כל דורותיה, תתקיים באמפי כרמיאל, ובחסות עירית כרמיאל שחיבקה ואימצה אליה את החטיבה. האירוע יגלם ברוחו את מהותה, ייחודיותה ועוצמתה של החטיבה בפרספקטיבה של קרבות החטיבה בשבעה העשורים האחרונים, סיפורי גבורה שעוברים מדור לדור, זכרון החללים כחלק ממורשת החטיבה מפגש עם דור לוחמי תש"ח וחטיבת גולני מודל 2018 הדור הבא.
3 צפייה בגלריה
עצרת גולני
עצרת גולני
עצרת גולני
דברי מח"ט גולני שי קלפר : "לוחמי ומפקדי חטיבת גולני לדורותיהם אני קורא לכם לקחת חלק בחגיגות ה-70 שנה להקמתה שלהחטיבה מספר אחת חטיבת גולני. עצרת זו היא מפגש דורות של לוחמים, מפקדים ואחים לנשק ,כולנו חלק ממורשת מפוארת של רוח לחימה וניצחון כולנו חלק ממשפחת גולני. כל מי שמפעמת בו רוח גולני מאז ועד היום ,מוזמן להשתתף באירוע של מורשת, גבורה, זיכרון ואחוות לוחמים מצפים לראותכם".
עצרת 70 שנה לחטיבת גולני. 30.8, החל מהשעה 18:00, אמפי תיאטרון כרמיאל. להרשמה: https://goo.gl/7csosf.