רווקים? בודדים? אם נשארתם בלי בן או בת זוג ואין מי שימטיר עליכם שוקולדים ופרחים בסוף השבוע הקרוב בו חוגגים בכל העולם את הולנטיין דיי? דעו שאתם לא לבד. הטלוויזיה היא הפרטנרית המושלמת שתשכיח מכם את העובדה שאתם קצת בודדים. אז הנה ההמלצות שלנו לבינג' מטורף ונטול לבבות.
חברים
מי צריך בן או בת זוג כשיש לנו חברים. צ'נדלר, מוניקה, ג'ואי, פיבי, רוס ורייצ'ל מחכים לכם עם עשר עונות שלא מפסיקות להצחיק, גם שנים אחרי שירדה מהמסך. במקרה ושכחתם, העלילה מתחילה כשרייצ'ל מגיעה לניו יורק לאחר שעזבה את ארוסה ברי ביום החתונה, ומתחילה חיי רווקות הוללת בניו יורק.
למי מתאים? לכל מי שאוהב את החברים שלו, וגם לכאלה שנשארו בלי...איפה רואים? נטפליקס.
הרומן
מה קורה שמחליטים לבגוד? אסון. "הרומן" הוא אסון שלא מפסיק להתגלגל ולהפתיע ונפתח כשנואה ואליסון נפגשים במהלך חופשת קיץ משפחתית וניצתת ביניהם תשוקה עזה, בלתי מוסברת, הגורמת לכל אחד מהם לבגוד בבן זוגו. לאחר שהסובבים אותם מגלים את דבר הבגידה, כל אחד מהשניים מתוודה על הבגידה באוזני בן זוגו ומנסה לשקם את נישואיו, אך התשוקה גוברת, והשניים חוזרים להתראות. משם הדרך אל התהום קצרה...
למי מתאים? לכל מי שנבגד ולכל מי שחשב לבגוד. איפה רואים? הוט, נטפליקס, סלקום.
האקסית המטורפת
רבקה באנץ' היא עורכת דין צעירה, חכמה ושאפתנית, אך גם קצת משוגעת. כשהיא נתקלת במקרה באהבה מהעבר, היא מחליטה לעזוב הכל ולעבור לקצה השני של המדינה. הקומדיה מתובלת במעט רומנטיקה, קצת פמיניזם, הרבה שיגעון ויש אפילו שירים.
למי מתאים? לכל מי שעדיין חולמת על האקס שלה. איפה רואים? יס, הוט, סלקום, נטפליקס.
המזח
אלחנדרה, ארכיטקטית מצליחה מתמודדת עם טרגדיה בחייה האישיים – התאבדותו של בעלה אוסקר, שגופתו נמצאה במזח באגם אלבופרה מחוץ לוולנסיה. אלחנדרה מתקשה להאמין כי מדובר בהתאבדות, שכן היא ואוסקר ערכו תוכניות לעתיד שעות ספורות קודם לכן. אבל זו רק ההתחלה: אחרי מותו מגלה אלחנדרה שאוסקר חי חיים כפולים עם אישה אחרת, ורוניקה. מי האישה הזו? מי הוא הגבר שאותו אהבה במשך 15 שנה? ומה קרה באותו לילה גורלי על המזח?
למי מתאים? לכל מי שחווה אהבה מסובכת. איפה רואים? הוט.
You
אהבה היא דבר מסוכן...במיוחד כשהיא הופכת לאובססיבית. ג'ו, מתאהב בבק, בחורה שפגש בחנות הספרים בה הוא עובד. הוא מתחיל לעקוב אחריה גם פיזית וגם אונליין, מצליח לגרום לה להתאהב בו בחזרה ובדרך לרמוס ולהעלים את כל מי שעומד בדרכו.
למי מתאים? לכל מי שלא בוטח בבן או בת הזוג שלו. איפה רואים? נטפליקס.
שיחות עם רוצח
סדרה דוקומנטרית שמנסה לשרטט את דיוקנו של טד בנדי, הרוצח הכי שרמנטי והכי שפל שכנראה ידעה האנושות, שהצליח לצבור במהלך משפטו עדת מעריצות ואפילו התחתן.
למי מתאים? למי שמחפש ערב מצמרר שישכיח ממנו את הרומנטיקה. איפה רואים? נטפליקס.