להיות אסטריד (שבדיה, 2018)
סיפור חייה של אסטריד לינדגרן, מסופרות הילדים האהובות בכל הזמנים, שהביאה את ״בילבי״. כנערה מתבגרת בת 16, מתגלה כישרון הכתיבה שלה והיא נשלחת לעבוד בעיתון הכפר. אהבתם האסורה של אסטריד ועורך העיתון הנשוי והתוצאות הבלתי נמנעות יביאו את השניים לעמוד בפני החלטות קשות. אסטריד מחליטה ללדת את התינוק בעיר רחוקה ולמסור אותו לאימוץ עד שיעבור זעם. אבל לא אחת כמוה תוותר על הילד שלה.
בימוי: פרניל פישר כריסטנסן. שחקנים: אלבה אוגוסט, טרינה דירהולם, מריה בונויי, הנריק רפאלסן.
בן חוזר הביתה (ארה"ב, 2018)
בערב חג המולד חוזרת הולי הביתה עם שני ילדיה הקטנים ובתה המתבגרת ומגלה הפתעה – בנה הבכור, בן, הגיע לביקור לא מתוכנן. הולי מאושרת מהביקור המפתיע. אבל מהר מאוד השמחה מתערבבת עם חשש – בזמן הקצר שיש להם ביחד היא נחושה בדעתה לדאוג לכך שבן לא יסתבך, שהעבר שלו לא ישיג אותו, ושכל הדרך שהם עברו יחד כמשפחה לא תהיה לחינם.
בימוי: פיטר הדג'ס. שחקנים: ג'וליה רוברטס, לוקאס הדג'ס.
משמורת משותפת (צרפת, 2017)
סנדרין מגלה שבעלה ז'אן בוגד בה. היא הולכת לפגוש את המאהבת ומציעה לה הצעה שהיא לא תוכל לסרב לה: הן יתחלקו בז׳אן, הסדרי ראייה של שבוע-שבוע, משמורת משותפת. סנדרין רוקמת את התכנית המתוחכמת ביותר שאשה נבגדת יכולה להמציא, היא תחזיר את ז׳אן לזרועותיה בלי שהוא והמאהבת יבינו איך זה קרה. א בל כשז׳אן מתחיל לחלק את זמנו בין הבתים של הנשים שלו, לא בטוח שהתכנית תצליח.
בימוי: אלכסנדר לקלייר. שחקנים: דידייה בורדו, ואלרי בונטון, איזבל קר.