רמבו 5: המשחק האחרון (ארה"ב, 2019)
ארבעה עשורים אחרי שפגשנו אותו לראשונה, חוזר ג'ון רמבו ומתמודד עם אתגרים מסובכים – עולם שהשתנה ללא הכר, קשיי הזדקנות וטראומות מהעבר אותן הוא חי כל יום מחדש. המשימה האחרונה בהחלט שלו – מסע נקמה מדמם ובלתי אפשרי – מתבררת במהרה כקשה והקטלנית מכולן.
בימוי: אדריאן גרונברג. שחקנים: סילבסטר סטאלון, פאס וגה, איווט מונראל.
אד אסטרה (ארה"ב, 2019)
20 שנה לאחר שאביו עזב למשימה בכיוון אחד לכוכב נפטון כדי לחפש סימני חיים, האסטרונאוט רוי מקברייד נוסע אל מחוץ לגבולות מערכת השמש, כדי למצוא את אביו האבוד ולחשוף תעלומה שמאיימת על הישרדות כדור הארץ. מסעו יגלה סודות שיאתגרו את הקיום האנושי ואת מקומנו ביקום כולו.
בימוי: ג'יימס גריי. שחקנים: בראד פיט, טומי לי ג'ונס, דונלד סאת'רלנד.
הבחירה (בלגיה, 2019)
אחמד בן ה-13 מוצא עצמו קרוע בין השפעתו הדתית של האימאם השכונתי והפיתויים שמציעים החיים ברחובות בלגיה של ימינו. כיצד התשוקה לחיים יכולה להתמודד אל מול הרצון לגרום למותו של אחר?
בימוי: ז'אן פייר דארדן, לוק דארדן. שחקנים: אידיר בן אדי, אוליבייה בונו.
למה זה מגיע לי 2 (צרפת, 2019)
המשך לקומדיה הצרפתית המצליחה משנת 2014. אחרי שניסו בכל אמצעי למנוע מ- 4 בנותיהן להתחתן עם חתנים מכל הצבעים והסוגים, קלאוד ואשתו מארי חוזרים מביקור במדינות הבית של החתנים. אלג׳יריה, סין, אפריקה וגם ישראל. כשהם חוזרים, מחכה להם הפתעה. מסביב לשולחן עם כל המשפחה, הם מגלים שלחתנים שלהם לא טוב בצרפת, והם השפיעו על נשותיהם, הבנות שלהם, לעזוב את צרפת לטובת חיים במדינות שמהם באו. לא הורים כמו קלאוד ומארי יתנו למשפחה להתפזר ולעזוב את צרפת האהובה. וכך הם יוצאים לפעולה מתוכננת כדי לשנות את דעתם של החתנים והבנות.
בימוי: פיליפ דה שברון. שחקנים: כריסטיאן קלבייה, שנטל לובי, ארי אביטן.