במסגרת שיפור השירות לציבור בעיריית בת ים החלו השבוע עובדות ועובדי אגף הכנסות בעירייה לקבל קהל כשהם לבושים במדי ייצוג חדשים על בסיס הצבעים: כחול, לבן ואפור, בנוסף העובדות והעובדים יענדו על דש החולצה תג עם שמם.
הלבוש כולל חולצת מכופתרת בצבע לבן, קרדיגן בצבע כחול כהה וצעיף מתאים לבחירה. מדובר בשיפור ההופעה הייצוגית של העובדים, עליה החליט ראש העיר, יוסי בכר, וזאת על מנת לפעול בכל העת לשיפור מתן השירות שניתן לתושבים.
1 צפייה בגלריה
צילום: דוברות העירייה
צילום: דוברות העירייה
צילום: דוברות העירייה
המהלך נבע מנקודת מוצא, לפיה מהות קיומה של העירייה הינה מתן שירות ללקוחות העיר – התושבים, ולפיכך נדרש לפעול בין היתר הן לקידום רמת השירות, והן על מנת להקנות לתושב חוויה שירותית טובה, כשהנחת היסוד היא שנתוני השירות משמשים כ- "חלון ראווה" של העירייה, ונקודת המפגש הפרונטלית העיקרית של התושבים עם עובדי העירייה.
הלבוש האחיד החל בשלב ראשוני כפיילוט באגף הכנסות בעירייה, אשר אחראי על נושא הגבייה ותשלומי הארנונה מהתושבים. בעתיד, הפיילוט צפוי להתרחב ויונהג בקרב כל עובדי העירייה אשר נותנים שירות לתושב.
אגף הכנסות וארנונה, כשמו כן הוא, אחראי על הכנסות הרשות ועל גביית הארנונה מהתושבים ובעלי העסקים בעיר. האגף מעמיד לרשות התושבים מספר רב של אמצעים ליצירת קשר: באמצעות דואר אלקטרוני, בטלפון ובהגעה פיזית למשרדי העירייה.