מועד הבחירות לרשויות המקומיות מתקרב וסיר הלחץ של המתמודדים ועוזריהם מתחיל לתת את אותותיו, גם בדמות תביעות שונות. אחת מהן הוגשה בשבוע שעבר לבית משפט השלום בראשון לציון.
מוטי בוסקילה, עוזרו האישי של מ"מ ראש העירייה, רפאל ברנז (סיעת ש"ס), הגיש תביעת לשון הרע בסך 140 אלף שקל נגד שמעון שמואלי, המפעיל קבוצת וואטסאפ שונות.
בוסקילה טוען שתכנים באותן קבוצות, הפועלות תחת הכותרת 'הפורום הדתי', פוגעות בשמו הטוב. לדבריו, במהלך החודשים האחרונים ובמספר הזדמוניות שונות, פרסם שמואלי דברי דיבה נגדו.
בין השאר הוא טוען שנכתב כי "אתה לא המלך של העיר. סגרת כתבות שנפרסם בקרוב על מעלליו של אותו שועל שנמצא במוקדי הכוח של עיריית בת ים ולמרות זאת מצפצף על ראש העירייה יוסי בכר ועושה ככל העולה על רוחו".
כמו כן פורסם באותן קבוצות ש"נמאס לנו מהדיבורים ומהחלטורות. הוא (בוסקילה, א.א) וחבריו חנקו את העיר, נמאס מכך חבורת דבילים".
לטענת התובע, בנוסף לכל אלו, התפרסמו פוסטים שקריים נגדו שגררו תגובות של תושבים זועמים. בעקבות כל אלו, טוען בוסקילה כי הוא פנה לבעל הקבוצות וביקש ממנו לחדול ממעשיו, אך הוא סירב. בעקבות כל אלה החליט בוסקילה להגיש לבית המשפט תביעת לשון הרע, כאמור, בסך 140 אלף שקל.
שמואלי מסר בתגובה: "טרם קיבלתי את כתב התביעה. אגיב בבית המשפט".
(השתתפה בהכנת הכתבה: גפן גיל)