3 צפייה בגלריה
ברוט ובכירי הליכוד, אמש | צילום: ביאה בר קולש
ברוט ובכירי הליכוד, אמש | צילום: ביאה בר קולש
ברוט ובכירי הליכוד, אמש | צילום: ביאה בר קולש
אמש (חמישי) התקיים כנס תמיכה במועמד הליכוד לראשות עיריית בת ים, צביקה ברוט בנוכחות שרים, חברי כנסת ומאות תושבים.
צביקה ברוט, המתמודד על ראשות העיר מטעם הליכוד, אמר: "בעזרת תמיכת ממשלת ישראל נוציא לפועל את תוכנית העבודה שלי לבת-ים ונהפוך אותה לעיר מתקדמת ומובילה שטוב לחיות בה".
מול הפעילים התייצבו באולם 'סוסייטי' בעיר יו"ר הקואליציה לשעבר דוד ביטן, יו"ר הכנסת ח"כ יולי אדלשטיין, שר התחבורה ח"כ ישראל כץ, שרת התרבות והספורט ח"כ מירי רגב, שר התיירות ח"כ יריב לוין, שר האנרגיה ח"כ יובל שטייניץ, יו"ר הקואליציה ח"כ דודי אמסלם וח"כ ענת ברקו.
את מסכת הברכות פתח שר התיירות ח"כ יריב לוין, אשר הכריז על צביקה כמועמד של מפלגת הליכוד לראשות העיר והביע את תמיכתו המלאה בברוט במירוץ: "אנחנו כאן באהבה גדול, בעוצמה גדולה כדי להביע תמיכה חד משמעית ומוחלטת בצביקה ברוט - ראש העיר הבא של בת ים.
3 צפייה בגלריה
ברוט ושר התחבורה, אמש | צילום: ביאה בר קולש
ברוט ושר התחבורה, אמש | צילום: ביאה בר קולש
ברוט ושר התחבורה, אמש | צילום: ביאה בר קולש
"ביחד נהפוך את בת ים לפנינת תיירות כמו שהיא צריכה להיות, בשביל זה יש צורך במנהיגות אמיתית- אנחנו הולכים לנצח והגדול".
שרת התרבות והספורט, ח"כ מירי רגב התחייבה כי היא וכלל שרי הממשלה יעמדו מאחורי צביקה בבחירות וחשוב מכך, ביום שאחרי הבחירות: "אני וחבריי לממשלה נעשה הכל כדי שתבחר ונסייע לך בכל מה שנידרש כדי להפוך את בת- ים לעיר משגשגת ומובילה כאשר תעמוד בראשה".
לאחר מכן נאמו יו"ר הקואליציה לשעבר דוד ביטן, שר האנרגיה ח"כ יובל שטייניץ ויו"ר הקואליציה דוד אמסאלם.
יו"ר הכנסת, ח"כ יולי אדלשטיין עלה לברך את צביקה וציין כי הוא המועמד המתאים ביותר: "אני סמוך ובטוח שתושבי בת-ים זקוקים לצביקה ברוט בהנהגת העיר, צביקה לא מוותר, לא מפחד מעבודה קשה ואני בטוח שהוא האיש שיכול להחזיר את הגאווה הבת-ימית ואת בת-ים לימיה הטובים. תושבי בת-ים – אל תפספסו את ההזדמנות הזאת!".
את נאומי אורחי הכבוד חתם שר התחבורה ויו"ר מזכירות הליכוד, ח"כ ישראל כץ אשר הדגיש שכלל שרי הממשלה מגויסים למערכת הבחירות בבת-ים ומאמנים כי רק צביקה יכול לקחת את בת-ים קדימה ולהוביל אותה בדרך הבטוחה להצלחה: "הגיע הזמן שיהיה בבת-ים ראש עיר שיוכל להוביל אותה לכיוון הנכון. צביקה, אנחנו מאחורייך, הליכוד מאחורייך, נעשה הכול בכדי שתצליח להוציא את בת-ים מהמקום בו היא נמצאת היום".
3 צפייה בגלריה
צילום: ביאה בר קולש
צילום: ביאה בר קולש
צילום: ביאה בר קולש
בסיום הערב, הציג צביקה ברוט את משנתו: "יש בבת- ים פוטנציאל אדיר ובכוונתי להביא למימושו בהקדם. תושבים יקרים - מגיעה לכם הנהגה צעירה ורעננה, שחושבת עליכם בתהליך קבלת ההחלטות. יחד נצליח".