שרית לוי, 21, היא החברה הצעירה ביותר המצטרפת לרשימת 'בת ימים' פלוס 'צעירים' של ירון לוי, המתמודד על ראשות העיר. לוי, היא בעצם המתמודדת הצעירה ביותר במערכת הפוליטית בבת ים.
"לאורך השנים שרית הייתה פעילה בקבוצות רבות בעיר בת ים שפעלו לטובת הנוער והצעירים בעיר", נמסר מהסיעה על המתמודדת החדשה. "ומיד לאחר סיום שירותה הצבאי היה לה ברור שהדבר הבא שהיא תרצה לעשות זה לקחת חלק בפעילות הפוליטית בעיר.
"שרית רוצה לדאוג לבת ימים הצעירים ולייצג אותם במועצת העיר מהמקום הכי אמיתי ואותנטי, כבת גילם, אשר מכירה את רצונותיהם ושאיפותיהם.
בסיעה טרם החליטו סופית על סדר המתמודדים על מקום במועצת העיר, וכל מה שידוע עכשיו הוא שלוי "אמורה לתפוס מקום גבוה ומפתיע בחמישיה הראשונה".
לוי עצמה אמרה אתמול: "כחיילת משוחררת ובת העיר, ברצוני לייצג את קול הצעירים והצעירות בעיר בה גדלתי. הגיע הזמן לרענן את המערכת הפוליטית בבת-ים. זה הזמן שלנו דור ההמשך להשמיע את קולנו, להוביל ולקדם את מהלכים ונושאים בוערים ביותר לנו, צעירי העיר, לנוער ולחיילים בעיר בת ים".
ירון לוי, הוסיף: "אנו שמחים על הצטרפותה של שרית לנבחרת 'בת ימים' פלוס 'צעירים'. שרית וחבריה מסמלים את צעירי בת ים הערכיים, להם חשוב לשנות ולשפר אספקטים שונים בעיר בת-ים, כך שתהיה רלוונטית לדור הצעיר ותתחדש ואנו מאחלים לה בהצלחה בדרכה (היא דרכנו) החדשה".