אחרי שהיה נדמה שסאגת צביקה ברוט-יוסי בכר-הליכוד מאחורינו, ואחרי הודעה חד משמעית של המפלגה כי היא תומכת בברוט בבחירות לראשות העירייה, ראש הממשלה, בנימין נתניהו טרף את הקלפים. נראה שהחזית המתוקשרת בין בנימין נתניהו לגדעון סער, הרחיקה עד בת ים.
לפני שעות אחדו התפרסם ברחבי הרשת סרטון שבו נראה ראש הממשלה בסמוך לראש העירייה יוסי בכר וקורא לתושבי בת ים לבחור בבכר לראשות העיר.
ברוט לא נשאר חייב, ובתגובה לסרטון של רה"מ, פרסם סרטון של גדעון סער הקורא לבחור בו כמועמד מטעם הליכוד, שגם עומד בראש סיעת הליכוד בבת ים.
אנחנו יום לפני הבחירות וההפתעות רק גדלות. כבר יותר משבוע אנו עדים למאבק שניטש בין שני המתמודדים צביקה ברוט ליוסי בכר, על תמיכתה של מפלגת הליכוד במועמד מטעמה.
שני המתמודדים הביאו מסמכים רבים מגורמים שונים במפלגה, המבטלים את זה ומאשרים. אך בשבוע שעבר, כאמור, פרסם סופית משרד הפנים ברשימת המועמדים והסיעות שברוט הוא המועמד מטעם הליכוד. החזית בין ברוט לבכר, כמובן, מתנהלת במקביל לחזית הגדולה יותר, בין ראש הממשלה לגדעון סער, כאשר הראשון רמז שהאחרון מנהל מזימה להדחתו מראשות הליכוד.
מסניף הליכוד בת ים, נמסר בתגובה לדברים: "גדעון סער, מירי רגב, ישראל כץ, גלעד ארדן, יולי אדלשטיין, יריב לוין, יואב גלנט, זאב אלקין, אופיר אקוניס, יובל שטייניץ, חיים כץ, דודי אמסלם - כל הבכירים הללו תומכים בצביקה ברוט יחד עם תנועת הליכוד ואומרים כי הוא המועמד המתאים ביותר להביא את השינוי לבת-ים.
"בניגוד להשמצות של בכר, ברוט אינו אחראי לחקירות נגד נתניהו. צר לנו שנתניהו החליט לפגוע אישית בברוט ולפנות נגד עמדת הליכודניקים, ונגד עמדת כל בכירי המפלגה, רק בשל מידע שקרי שהובא בפניו שלא היה ולא נברא. יש להזכיר כי נתניהו כבר עשה את התרגיל הזה בבת-ים בשנת 98׳ והפסיד, כאשר יצא נגד מפלגתו שלו, וכך יהיה גם הפעם".