📷
הבחירות בבת ים מגיעות לנקודת רתיחה: המשטרה מתירה לפרסם היום כי אמש (ד') נעצר צעיר (19, בת ים) בחשד לאיומים על צביקה ברוט, המועמד לראשות העירייה. האיומים, על פי הודעת המשטרה, בוצעו על רקע הבחירות לרשויות המקומיות ו"באמצעות יישומוני מחשב שונים".
עוד לפני, הודיע סניף הליכוד בת ים על הגשת התלונה במרחב איילון של משטרת ישראל, ועל החלטת הסניף להציב אבטחה צמודה לברוט. "מאז יום הבחירות החלו התנכלויות לפעיליו של ברוט", נמסר מהליכוד. "ואך נרשמו כמה תקריות אלימות נגד תומכיו של ברוט. לאחר התייעצות עם השר לביטחון הפנים הוחלט בימים האחרונים להגיש תלונה למשטרה, והמשטרה חקרה את הנושא".
בליכוד טוענים שבאחד האיומים נגד ברוט נכתב: "ברוט, תבדוק את הרכב טוב טוב. אתה לא תחיה עד לבחירות". בהודעה אחרת נכתב: "הלוואי שתישרף ותמות".
ברוט עצמו אמר בתגובה לאיומים: "רק הבת ימים יחליטו מי יוציא אותם לדרך חדשה, ולא האיומים, ההשמצות, והלכלוכים. בת-ימי לא מלכלך על בת-ימי אחר, והתושבים יודעים שככל שהם ילכלכו על העיר - אנחנו נדאג לנקות אותה ונשמור על רמה גבוהה".
ראש העירייה, יוסי בכר, גינה את המקרה: "האלימות ברשת היא נוראית, פוגעת בכולם והורסת כל חלקה טובה. בת ים היא עיר נהדרת עם אנשים יפים. אני קורא לכולם להרגיע ולמתן.
"השיח האלים, אשר מופנה כלפי המתמודדים, כולל כלפי, מזיק ומיותר. אנחנו אוהבים את בת ים ומגנים בכל תוקף אלימות מכל סוג".
היום, הובא החשוד לבית משפט השלום בתל אביב ולאחר דיון בהארכת מעצרו הוחלט לשחררו למעצר בית עד יום ראשון הקרוב.