מנכ"ל מיקרוסופט, סאטיה נאדלה, ציין לאחרונה כי החברה ראתה מתחילת 2021 מעורבות שיא בלינקאדין. כמות השיחות גדלה ב-43%, שיתוף התוכן גדל ב-29% והשעות של השימוש בפיצ'ר של למידת מיומנויות עלה בלא פחות מ-80%! כדי להבין למה, איך ואיפה זה פוגש עסקים בישראל נמצא אתנו אבי צדקה - מומחה לינקדאין. ברשת הזו רשומים 740 מיליון משתמשים ו55 מיליון ארגונים ועסקים, מתוכם יותר מ2 מיליון משתמשים ישראלים ובישראל יש יותר מ 1.5 מיליון משתמשים פעילים מדי יום! מהיכן מגיעים המספרים האלה?
1 צפייה בגלריה
אבי צדקה: "גם עסקים קטנים שנמצאים בדיגיטל יכולים להרוויח בגדול מהלינקדאין"
אבי צדקה: "גם עסקים קטנים שנמצאים בדיגיטל יכולים להרוויח בגדול מהלינקדאין"
אבי צדקה: "גם עסקים קטנים שנמצאים בדיגיטל יכולים להרוויח בגדול מהלינקדאין"
(צילום: יח"צ)
• רק בשביל להבין את הבאז סביב הלינקדאין מספר אבי שהוא העביר בשנת 2020 יותר מ150 הרצאות והדרכות גם למחפשי עבודה וגם לבעלי עסקים – אחת מהם אגב הייתה כאן במרכז צעירים בתיה שלנו מרכז הצעירים בת ים. • המספרים האלה מגיעים משני אפיקים, גם מעסקים שמבינים את החשיבות של נוכחות דיגיטלית ומבינים שלינקדאין זה חלק מהעניין , במיוחד בשנת הקורונה, לצערנו לא מנצלים את הכלים שיש לרשת הזו להציע וגם ממחפשי העבודה.
האם תמליץ לאנשים להתחיל להשתמש בכלי הזה של מייקרוסופט (הלינקדאין LinkedIn) בצורה עצמאית או שכדאי שייקחו מומחה כמוך? תראה מדובר בכלי חינמי ויש הרצאות והדרכות חינמיות ברשת לשימוש נכון בלינקדאין – בסופו של דבר זה תלוי מה רוצים להשיג וכמה איכות זה דורש, לעסקים אני תמיד אמליץ לקחת שירותיים מקצועיים בכל תחום במיוחד שרוצים תוצאות איכותיות בזמן קצר.
אבי קצת עליך בתור תושב העיר בת ים בגדול אני נחשב חדש בעיר אחרי שהגעתי מתל אביב וגרתי שם כל חיי ועדיין חייב לומר שאני התאהבתי בעיר הזאת ואין ספק שאני כאן כדי להישאר, התחברתי לאנשים פה בכל רחבי העיר ואני אפילו מתנדב כאן קבוע בעמותה "מחייכים אל החיים" ונהנה מכל רגע.
איך מוצאים אותך? פשוט רושמים דוקטור לינקדאין בעברית בגוגל או בפייסבוק ומשם הכל יותר פשוט. https://www.facebook.com/doctor.linkedin.israel https://www.linkedin.com/in/avitzdaka1/