האבא ענק
אב המשפחה, יעקב בוזגלו, הוא אולי הדמות הצבעונית ביותר בסדרה, אך לא רבים יודעים כי גם הוא היה כדורגלן בעברו. הוא התחיל את קריירת המשחק שלו בקבוצת הפועל ירושלים והעביר את מרבית הקריירה בקבוצות הליגה הבכירה ובליגת המשנה. בין היתר הספיק יעקב לשחק משחק בודד במדי נבחרת ישראל הבוגרת כאשר שותף במשחק נגד נבחרת אוסטריה. על אף הכישרון הגדול שהיה לו ברגליים, יעקב לא הצליח לעזור לנבחרת לנצח והמשחק נגמר בהפסד 1-0.
סוכן נשמה
את הידע שצבר בכדורגל רתם יעקב על מנת לקדם את הקריירות של ילדיו, והוא זה שייצג אותם במשא ומתן מול קבוצות הכדורגל. לא פעם עלה לכותרות בשל התבטאויות שנויות במחלוקת כאשר סבר שהבנים לא מקבלים את היחס והתנאים להם הם ראויים. המעורבות של האב בקריירה של הבנים הגיע לשיאה כאשר הפגין מול ביתו של הבעלים של קבוצת הכדורגל מכבי חיפה, בזמן שזה סירב לשחרר את הבן מאור מהקבוצה. בוזגלו תלה שלטים וצעק במגפון דברים בגנות הבעלים, לבסוף המחאה נשאה פרי ומאור עבר לשחק במכבי תל אביב.
1 צפייה בגלריה
הבוזגלוס
הבוזגלוס
הבוזגלוס
(צילום: PIXABAY)
שושלת כדורגל משפחתית
משפחת בוזגלו הצליחה לייצר שושלת משפחתית מפוארת של שחקני כדורגל, כל הבנים מתעסקים ומתפרנסים מכדורגל. המפורסם והמוצלח מכולם הוא מאור בוזגלו ששיחק גם בחו"ל ושיחק בקבוצות פאר בכדורגל הישראלי. אבל לא הכל ורוד; העיסוק המשותף גרם לכמה מפגשים טעונים במיוחד כאשר הבנים נאלצו להיפגש כיריבים על המגרש ולהילחם על יוקרה משפחתית. כיום רק מאור ואלמוג האח הצעיר נותרו שחקנים פעילים בליגת העל, אבל תסמכו על משפחת בוזגלו שהם עובדים על דור המשך, ולא רחוק היום בו נראה בוזגלוס צעירים קורעים רשתות בליגה הישראלית.
כוכבי רשת
במקביל לקריירות המשחק שלהם מתחזקים בני המשפחה חשבונות אינסטגרם וטיקטוק פעילים במיוחד, גם ברשתות האח הבולט הוא מאור בוזגלו שמתחזק חשבון אינסטגרם עם מאות אלפי עוקבים בו הוא מאתגר את העוקבים באתגרי כדורגל ששוברים את הרשת. גם בנות המשפחה נוכחות ברשתות החברתיות ומתחזקות חשבונות פופולאריים במיוחד.
כוכבי ריאליטי
גם בגזרת סדרות טלויזיה וביוחד ובמיוחד בתחום הראליטי בונים הבוזגלוס שושלת מרשימה. אסי בוזגלו השתתף בעונה האחרונה של הישרדות וגם זכה בה בצורה משכנעת ויצירתית כאשר פילס את דרכו לגמר וזכה באהדת הקהל. לאחרונה נפוצו דיווחים כי האח הבכור אוהד עתיד להשתתף בעונה הבאה של הישרדות שמצולמת בימים אלה והידיעה גרמה לחיכוך בין האחים, שכמובן תועד על ידי מצלמות התוכנית ועתיד להיות משודר בעונה החמשית שמשודרת בימים אלו ביס.