הובלה של דירה או משרד היא תמיד רגע מרגש, מדובר על רגע שמסמל עבורכם התחלות חדשות. לכן רגע לפני שהמעבר יוצא לדרך, אתם צריכים לדעת איך לעשות אותו בצורה הטובה ביותר. כאשר היום הקריטי ביותר של המעבר כולו הוא כמובן יום ההובלה, היום שבו נלקחים הרהיטים והחפצים מהמקום הישן ישירות למקום החדש שאליו אתם החלטתם לעבור.

1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: freepik)

בכדי שתוכלו לבצע הובלה עם מנוף בפרט והובלה בכלל כמו שצריך, עליכם להכיר כמה טיפים חשובים מאוד. טיפים שיכולים לשנות את כללי המשחק מבחינתכם, טיפים שיסייעו לכם לחשוב בצורה קצת שונה. ברגע שתשנו את הראייה שלכם, אתם תמצאו את עצמכם בנקודה שבה יהיה לכם הרבה יותר קל לעשות החלטות.
בשלב של ההובלה קבלת ההחלטות שלכם היא קריטית, ולכן מוטב שתיקחו נשימה עמוקה ותקראו את כל הטיפים שנציג לפניכם כאן. הובלה עם מנוף או הובלה עם מובילים זה לא משחק ילדים, כל טעות קטנה עלולה להביא אתכם למצב שבו אתם תזרקו את כל העבודה הקשה לפח – אל תגיעו למצב הזה בשום שלב.
1. אריזה באופן עצמאי – כדאי או לא כדאי?
באופן עקרוני מרבית האנשים מעדיפים לבצע את האריזה באופן עצמאי, כאשר המחשבה שעומדת מאחורי ההחלטה היא לחסוך כסף. אך קחו בחשבון שאם אתם אורזים לבד, אתם תצטרכו לאתר או לרכוש עשרות קרטונים נקיים ואיכותיים – ובו בזמן להפסיד לא מעט ימי עבודה. לרוב חברות שמספקות שירותי הובלה עם מנוף יוכלו להציע לכם שירותי אריזה מקצועיים, כך שאתם תוכלו להוריד מעצמכם את הצורך להתעסק עם הנושא הזה בעצמכם.
2. חברת הובלות גדולה או קטנה?
כאשר אתם מובילים את הדירה שלכם על מנוף, אתם צריכים לקחת בחשבון כי לא מדובר על פרוצדורה כל כך פשוטה. רק חברת הובלות גדולה ומנוסה תוכל לבצע את התהליך כנדרש, מבלי לגרום נזק לחפצים האישיים שלכם. אל תיקחו סיכונים ותבחרו בחברה קטנה, זה עשוי להגיע למצב שבו אתם תהיו אלה שתצטרכו לשלם את המחיר על קבלת ההחלטות השגויה שלכם – והמחיר לא יהיה קטן.
3. הובלה בקיץ או בחורף?
זה מאוד תלוי! באופן עקרוני הובלה עם מנוף יכולה להתבצע מתי שאתם צריכים, ואתם תהיו אלה שתקבעו את המועד שהכי מתאים לכם. בקיץ מזג האוויר הוא אידיאלי לביצוע ההובלה, אך המחירים עשויים להיות יותר יקרים. בחורף ההובלה תהיה קצת יותר קשוחה, אך המחירים בחורף לרוב יהיו יותר זולים. אז כל אחד יעשה את הבחירה שמבחינתו היא הבחירה הנכונה ביותר.
4. הובלות עם מנוף או עם מובילים?
כאן התשובה היא חד משמעית, אם יש לכם אפשרות לבצע הובלות עם מנוף זוהי חייבת להיות הבחירה שלכם. כך תוכלו להפוך את כל ההובלה להרבה יותר אפקטיבית, ואתם תסיימו איתה הרבה יותר מוקדם. אם אתם תבצעו את ההובלה עם המובילים אתם עשויים למצוא את עצמכם מתמודדים עם לא מעט בעיות, בעיות שככל הנראה לא יהיה לכם דרך אידיאלית לפתור אותם.
5. חברה עם ביטוח או בלי ביטוח?
התכולה של הדירה שלכם היא הדבר החשוב ביותר, בטח כאשר אתם מבצעים הובלה עם מנוף והשליטה כבר לא בידיים שלכם. לכן כאשר אתם בוחרים חברת הובלות תדאגו שיהיה לה ביטוח בתוקף, ביטוח שיכסה כל נזק שעלול להיגרם לחפצים שלכם כתוצאה מרשלנות. אל תחשבו שהכול יהיה בסדר, כי אתם לא יכולים לדעת מה יקרה בהמשך הדרך.