אולי תתפלאו לדעת אבל דווקא פרסום בגוגל נחשב אידיאלי לעסקים קטנים. העובדה שניתן לפרסם מודעות איכותיות בכל תקציב ולהגיע לתוצאות טובות משמעה אחת – אתם מגבירים את כמות הלקוחות של העסק שלכם, כך שאתם אולי עסק קטן אבל מרוויחים בגדול. אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לקרוא ולגלות את כל היתרונות של פרסום בגוגל לעסקים קטנים.

מהירות

פרסום בגוגל נחשב לאחד מאפיקי הפרסום שמספקים תוצאות מהירות במיוחד עד מיידיות, מה שאומר שאתם צפויים להחזיר את ההשקעה שלכם בזריזות, תוך כדי פנייה בלתי-אמצעית לקהלים חדשים ויצירה שטף של גולשים ממוקדים שהופכים ללקוחות.
המשמעות היא לא רק נגזרת של הביטוי "זמן שווה כסף" אלא הרבה יותר מכך. המהירות שבה תראו תוצאות מבחינת חשיפות, לידים והקלקות תעזור לכם לבחון את הכדאיות של הפרסום, כך שתוכלו לדעת אם הפרסום עובד ואם יש צורך לעדכן או לשנות את הקמפיין.

1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: pixabay)

גמישות

פרסום בגוגל מאפשר לכם ליהנות מגמישות כי יש בה אפשרויות רבות שיכולות להתאים לכם, למשל:
• אתם יכולים להגדיר מילות מפתח רלוונטיות עבורכם באופן חלקי (לדוגמה מלון בת"א) או מלא (לדוגמה בית מלון בתל אביב) , זאת בניגוד לקידום אורגני שבהם אתם נדרשים להגדיר ביטויי חיפוש ממוקדים – מה שאומר שלא עומדת לרשותכם הזכות לשחק עם מילות המפתח.
• אתם ורק אתם קובעים איך תראה מודעת הפרסום שלכם ומה יוצג בה, למשל האזורים שבהם אתם מספקים שירות, מספר הטלפון שלכם, אלמנטים אחרים ליצירת קשר ועוד.
• אתם פונים אך ורק לקהל היעד שאתם קבעתם על בסיס מקום, שפת חיפוש, גיל ועוד.
• אתם זכאים לעשות שימוש בקמפיין שלכם גם ברשתות אינטרנטיות אחרות ששייכות לרשת גוגל, למשל יוטיוב, וויז, ג'ימייל ועוד.
קלות
פרסום בגוגל נחשב לאמצעי פרסום קל שאינו מצריך יכולת, זמן או ידע טכני כדי להגיע לתוצאות הרצויות – מה שאומר שכל אחד יכול לעשות זאת בעצמו ובהצלחה. בנוסף, ניתן לעקוב בקלות ובצורה פשוטה אחרי הקמפיין, כך שאתם יכולים לקבל נתונים מלאים (למשל עלות לליד, כמות הטראפיק ועוד) כדי להשתפר ולחסוך עלויות.

הגברת מודעות למוצר/שירות/מותג שלכם

באופן מפתיע פרסום בגוגל עובד גם אם לא הקליקו על המודעה שלכם. הסיבה לכך פשוטה - עצם הופעת השם שלכם בגוגל מעלה את החשיפה ואת המודעות אליכם, כך שמדובר באלמנט פסיכולוגי שמביא בסופו של דבר לקוחות באופן עקיף.

רימרקטינג

רימרקטינג היא האפשרות לשיווק מחודש ללקוחות שכבר ביקרו באתר שלכם, למשל נכנסו לדף הנחיתה שלכם). המערכת של הפרסום בגוגל תספק לכם קוד ייחודי למעקב, כך שאתם יכולים ליצור מודעות שמותאמות לגולשים חוזרים– מה שמעלה את סיכויי ההמרה ואת כמות הטראפיק הממוקד והאיכותי.