אין כמו להתחדש בתכשיטים ולשדרג את הלוק. לטבעת יש בהחלט מקום של כבוד ביצירת ההופעה המבוקשת. נבחרת הטבעות העכשווית שופעת דגמים מסוגננים ממגוון חומרי גלם עשירים בעמידות מופתית, עיצובים אופנתיים המתכתבים עם הטרנדים המובילים בזירת האופנה ונוחות בלתי מתפשרת. כל אחת תוכל למצוא את הטבעת המועדפת עליה. מוזמנת להכיר את קולקציות הטבעות המובילות של מותג התכשיטים פנדורה. בקרוב אצלך...

אי אפשר להתעלם מהן – האמירה מתחילה בטבעת

אל תתני למיקומה של הטבעת להטעות אותך – טבעת היא בהחלט פריט שמושך את מלוא תשומת הלב. במיוחד אם את אוהבת לדבר עם הידיים, משקיעה בציפורניים ואוהבת לצלם אותן. הטבעת היא בלתי נשכחת ורואים אותה למרחקים. אם את מעוניינת בלוק דרמטי ועוצמתי, טבעת מליין סטייטמנט היא בדיוק מה שחיפשת. אלה הן טבעות עוצמתיות ודרמטיות בעלות כריזמה מתפרצת. הדגמים מגיעים במגוון מרקמים וגדלים לבחירתך, בין אם את אוהבת טבעות ציפוי זהב, כסף או רוז', בעלות סמלים רוחניים או הילה של לבבות, ריבועים נוצצים או עלים מבריקים. תוכלי לבחור את האלמנט המועדף עליך, טבעת עם או בלי שיבוצי זרקונים מסנוורים, קווים מעוקלים או ישרים, פרחים או טקסטורה של תחרה. יוצא דופן ומרגש בכל ענידה, כל פעם מחדש...

2 צפייה בגלריה
הטבעות של פנדורה
הטבעות של פנדורה
הטבעות של פנדורה
(יח"צ)

לא שלמה בלעדיהן – הטבעות המשולבות

אוהבת לענוד מספר טבעות על האצבע? רוצה לשלב טבעת חדשה עם הטבעות הוותיקות והנאמנות שלך? טבעות הניתנות לשילוב ילוו אותך עם כל טבעת אחרת. הן עדינות, דקיקות ומקסימות, חביבות הקהל. להשגת מראה מינימליסטי בקווים אווריריים ובקלילות שכובשת את הלב. לבבת חלולים או קורנים בשלל צבעים מצהוב זוהר ועד כחול רויאל, טבעות המצטיינות בקווים גיאומטריים, טיפות הטל, לבבות הקורנים בשלל צבעי הקשת בהתאם לצבע המועדף, דגמים המאופיינים בניצוץ ייחודי, חריטות ואמייל, חיבורי כדורונים ופריטים בסגנון וינטאג'. חשבי על השילובים המנצחים בין הדגמים בין אם מיזוג הרמוני בין צבעים או להפך – קונטרסט מעניין.

רוז במיוחד בשבילך – להסמיק מאהבה

הוורדרד הנאיבי מככב על האצבע ואת מוזמנת להתאהב. רוז' יפהפה בשלל טבעות לאישה מכל הסוגים, החל מעדינות וחלקות דרך גיאומטריות, סגורות או פתוחות ועד עשירות במוטיבים מלכותיים. יכולה לענוד מחרוזת כדורים מדוגמת, כתר ססגוני, פריטים עם מספר שכבות באפקט מרהיב במיוחד ועוד. החליטי עם אילו טבעות לשלב או איזה רוז את אוהבת במיוחד. יש לך וינטאג' ויש מהמודרניות ויש גם מפגשים יצירתיים וכל אחת מהטבעות מספרת סיפור ומעבירה מסר אחר.

2 צפייה בגלריה
הטבעות של פנדורה
הטבעות של פנדורה
הטבעות של פנדורה
(יח"צ)

כל הנוצץ הוא SHINE

הזהב הוא מלך המתכות ובצדק. זו מתכת נדירה המאופיינת בעמידות יוצאת מן הכלל וביוקרה. היא עמידה בפני שריטות וכתמים ושומרת על הברק הטבעי שלה לאורך זמן. טבעות בציפוי זהב נבדלות זו מזו בדרגת הקראט וככל שיש יותר קראט לטבעת כך היא יקרה ושווה יותר. 18 קראט הן טבעות פופולאריות שכל אחת מהן היא יצירה זוהרת ונוצצת בפני עצמה. הלבבות מככבים במגוון הפריטים וניתן למצוא גם כאלה עם תחרה, קווים מעוקלים וכתר או פסים אקזוטיים, פרחוניות ססגונית ועוד.
ולסיכום, לפני שאת יוצאת לקניות, זכרי שטבעת היא השקעה וחשבי עליה ממש כמו על בחירה באהוב ליבך: זו יכולה להיות בהחלט אהבה ממבט ראשון ומצד שני, צריך לבדוק התאמה בגודל, בקונספט, בסגנון, משקל, זהב או כסף ועוד פרמטרים חיוניים.
כדאי לבחור טבעות ממותג בינלאומי מוביל שיודע לייצר תכשיטים בסטנדרטים הכי גבוהים ומשקיע בחשיבה ייחודית של עיצובים. תוכלו לבחור על פי מידה, גודל, סגנון וכמובן, ליהנות ולגרוף מחמאות על הטבעות החדשות....תתחדשו לכן!