בענף ההובלה ידוע כי הובלות בקיץ ובעונה הבוערת ההובלות יקרות יותר למרות העומס וריבוי ההובלות. במשך השנה ההובלות דלילות יותר יחסית למשפחות, אלא אם כן מדובר בעיר שנמצאת באזור צפוף של ערים גדולות שבהן קל הרבה יותר לעבור דירה. הובלות בבת ים נחשבות להובלות שמחירן נוח יותר, משום שהיא קרובה יותר למקומות שמהם מובילים אליה.
כמובן שזה גם משום שמי שעובר דירה בתוך גוש דן לא צריך למעשה לחכות לקיץ. המשפחות שעוברות יחד עם הילדים שמסיימים שנת לימודים יכולות בקלות להיערך לקראת המעבר גם בעונה לחוצה פחות, ואז המחירים יהיו אטרקטיביים יותר להן. כאשר לא צריך להילחץ בגלל תחילת שנת הלימודים ומוצאים פתרון שינוע, הובלות דירה כאלה יכולות להשתלם לכולם.

1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: Pixabay)

מה צריך לדעת על הובלות בבת ים?

בת ים היא עיר שמפתיעה רבים בגלל הבנייה המתחדשת בה, אם זה בגלל תמ"א 38 ואם זה משום שבאמת נותרו שטחים לפיתוח. התוצאה הברורה היא שיש לא רק משפחות שבאות מבחוץ לגור בה, אלא יש יותר תנועה פנימית של משפחות שבאות משכונות אחרות והן נקראות משפרות דיור. הובלות בבת ים נוחות יותר בכל עונה של השנה גם משום שאם עברתם דרה לשכונה אחרת, עדיין אפשר למצוא סידורי הסעות לילדים ולעבודה גם לשכונה הקודמת במשך כל השנה. כך שגם העובדה שבת ים נהנית מתחבורה ציבורית מעולה כל הזמן ולכל מקום הופכת אותה אטרקטיבית גם למי שרוצה להתחיל ללמוד בה בתחילת שנת הלימודים, אבל לעבור רק באמצע השנה כשהמחירים והאפשרויות נוחות יותר.

מחירים נוחים יותר באמצע השנה

להזכירכם, מחירי שכירות מאמירים בסוף השנה בקיץ, כשכולם עושים את ההכנות שלהם להתחיל מחדש בדיוק בתאריך הנכון. אבל ידוע שגם מחירי שכירות נוחים יותר באמצע השנה, כאשר לא צפוי ביקוש גדול. בגלל זה הכל מסתדר יחד למי שמחפש מובילים לדירה שלהם. גם הביקוש לדירות אינו כל כך גבוה ואפשר לשכור או למכור דירות במחירים טובים יותר, גם אפשר למצוא את כל מי שנחוץ לכם כדי לטפל בכל הסידורים הנדרשים וגם מובילים מיכאל ובוריס מאשרים שיש הוזלה מסוימת במחירי הובלות דירה בתקופה כזאת.
המלצות על מובילי דירות
אם אתם מחפשים הובלות בבת ים שאינן יקרות במיוחד, יהיה לכם קל יותר למצוא חברה כזאת אם תחפשו המלצות במדיה החברתית ותבררו בדיוק על מה ממליצים לכם. כאשר אתם מחפשים שמות מומלצים להובלת דירה בררו עד כמה הם מתמצאים באזור שאתם עוברים אליו, ועד כמה הם מצוידים גם במתקנים ובציוד שנחוץ להובלה מיוחדת. במקרה הצורך, אי אפשר הרי להוביל תכולת דירה בבניין שאין בו מעלית. בבת ים יש לא מעט בניינים כאלה ולכן מומלץ לבדוק מראש מהם תנאי הצעת המחיר, כדי לוודא שההובלה שלכם לא תיתקל בבעיה ביום המעבר.