הפרויקט של אלעד ישראל והאדריכלית גל נואר, מכיל 4 מגדלי מגורים עם 700 יחידות דיור וניצב בשכונת בבלי היוקרתית שבלב תל אביב. ולמרות המרכזיות והטרנדיות של מגורים בשכונה הזאת, יש במקום איכות חיים שקט ופסטורליות בעיקר בשל החורש הטבעי שהוצב על 100 דונם של הפרוייקט עם טבע אורבאני יפיפה שמסביב לו.
1 צפייה בגלריה
פארק בבלי
פארק בבלי
פארק בבלי
(צילום: FREEPIK)
אבל מה כל כך מיוחד בפרויקט פארק בבלי? בתחילה חשוב להבין שמדובר במגדלים שנמצאים ממש בלב תל אביב אבל גם בשכונה יוקרתית שיש בה איכות חיים. הדירות המרהיבות מעוצבות בכמה סגנונות עם מספר אופציות לבחירה כמו גם מיקומים שונים של חדרים בדירה - כך שכל דייר יכול לבחור את סוג הדירה שהוא רוצה וסוג העיצוב שהוא אוהב. הדירות פונות אל הנוף המרהיב של תל אביב ומציעות מרחב מעוצב נגיש ויעיל בתוספת איכות חיים ופסטורליות סביבתית כאשר כל פינה בדירה מעוצבת בקפידה ואף מעוצבת באופן ייחודי על ידי רהיטים מאוספים מיוחדים ופריטי אומנות שנבחרו במיוחד לפרויקט. מעצבת הפנים שהיא גם האדריכלית הכינה ארבעה דירות לדוגמא שמציעות השראה עבור מי שירכוש דירה בפרויקט האמור, כאשר יש קשר בין המקום שבו התפתחה אומנותית האדריכלית - מדובר בעיר ניו יורק - לאופן שבו עיצבה ותכננה את פרויקט המגורים בתל אביב.
ומה לגבי המחירים? אוקיי, אז לא מדובר בדירה שתעלה לכם מיליון וחצי שקלים וגם לא 5 מיליון משום שדירת 5 חדרים בשטח 170 ממטר מרובע עם מרפסת בשטח 16 מטר מרובע עלתה 8,375,694 שקלים, ודירת 6 חדרים בשטח 222 מ"ר עם מרפסת בשטח 27 מטר מרובע מחירה 12,643,458 שקלים. אבל מי שמחפש דירות יוקרה: ימצא אותן בפארק בבלי.
ייחודיות איכות חיים ופרקטיות חשוב לדעת שהדירות של פרוייקט פארק בבלי מציעות ייחודיות ומרחב מגורים שטרם נראה בישראל. העיצובים והפרקטיקה, הנוף והאוויר הנעים שנכנס לדירות הם רק חלק קטן מהפריבילגיות להן יזכה מי שירכוש דירה בפרויקט פארק בבלי. המרחב האורבני הנעים שמשלב כפריות וחורש טבעי ופארק יפה להליכה ובילוי זמן איכות בתוספת מרכז המסחרי של הפרויקט - כולם יוצרים איכות חיים שלא ניתן למצוא בשום מרחב אחר. אז אם אתם מחפשים איכות חיים מהולה באורבניות כפרית - זה הזמן לבחור את פרוייקט פארק בבלי, פרוייקט נדל"ן שכדאי להכיר.