שגית דהרי מתמודדת בימים אלו בתחרות היופי "מקסים קאבר גירל". זכייה בתחרות תזכה אותה בכתבה וצילום שער במגזין הגברים האמריקני "מקסים".
3 צפייה בגלריה
שגית דהרי. היהודייה היחידה בתחרות
שגית דהרי. היהודייה היחידה בתחרות
שגית דהרי. היהודייה היחידה בתחרות
(צילום: Hardened Studios)
דהרי (29) גדלה והתחנכה בראשון לציון. את לימודי התיכון עשתה בגימנסיה ולאחרונה החליטה לנסות את מזלה בתחום הדוגמנות מעבר לים ועברה להתגורר בסאן דייגו. בימים אלו היא נמצא בעיצומה של התחרות וכבר עברה מספר שלבים.
"יש עשרים קבוצות ובכל קבוצה יש עשרים בנות ועברתי את הסינון ההתחלתי. אחר כך עוברים לסינון קפדני יותר עד שבסוף יבחרו מי תזכה ב-25 אלף דולר וגם מי תהיה זו שתופיע על שער המגזין שנחשב לאחד הגדולים בארצות הברית. כל החברות הגדולות כמו טיפני ולואי ויטון מפרסמות שם. אני רוצה להיות נערת השער הבאה ולייצג את ישראל ואת ראשון לציון בכבוד", היא אומרת בהתרגשות.
מה התחושות שלך לקראת התחרות?
"התחושות שלי אומרות שאני אצליח, אני מרגישה את התמיכה מהבית, המון אנשים בפייסבוק שהמון זמן לא דיברתי איתם מביעים בי תמיכה וזה מרגש אותי".
3 צפייה בגלריה
שגית דהרי
שגית דהרי
שגית דהרי
(צילום: Hardened Studios)
3 צפייה בגלריה
(צילום: Hardened Studios)
מי שמלווה אותה מרחוק, מהבית בראשון לציון היא שוש, האמא הגאה. "אנחנו במשפחה מאוד מתרגשים עבורה ומצטערים שאנחנו לא יכולים להיות איתה שם בגלל מה שקורה מסביב. חשוב לי מאוד שהיא תופיע על שער המגזין היוקרתי, חשוב לי שבתור יהודייה יחידה שם בתחרות היא תזכה ותוכל לייצג את ישראל ואת העיר ראשון לציון בכבוד. אני מקווה שהקורונה תסתיים במהירות והיא תחזור לארץ כך שנוכל להסתובב בעיר ולהודות לכל מי שתמך בה.
"עכשיו זה תלוי בתושבי העיר, מי שרוצה יכול להיכנס לאתר של המגזין ולהצביע לה. אפשר גם דרך הרשתות החברתיות, עכשיו זה הזמן של תושבי העיר להראות את התמיכה בבת המקום שלהם".