1 צפייה בגלריה
נועם, איימי, אלעד, עלמה ויהב בפתיחת דייסו | צילום: יוני רייף
נועם, איימי, אלעד, עלמה ויהב בפתיחת דייסו | צילום: יוני רייף
נועם, איימי, אלעד, עלמה ויהב בפתיחת דייסו | צילום: יוני רייף
יהב דונר-קניגסברג, עלמה פוקס, נועם לוי ואיימי מזרחי שהגיעו עם הוריהם ואלעד אהרוני שהגיע עם סבתו, צעדו השבוע נרגשים על השטיח הוורוד בכניסה לחנות "דייסו" החדשה שנפתחה בקניון בת ים.
הלקוחות הקטנים התלהבו מאוד מתשומת הלב שקיבלו מהקהל, ומכך שכמו גדולים - הסתובבו בסניף החדש, בחרו מוצרים חמודים והעבירו אותם בקופה.
את טקס גזירת הסרט של פתיחת החנות החדשה, ערכו עוזי בניטה מנכ"ל מאץ' פמילי זכיינית DAISO JAPAN בישראל, עמיחי קילשטיין מנכ"ל מאצ' ריטייל, רן כהן לשעבר שר הכלכלה ו- יו"ר מכון התקנים, אבי שוכמן מנכ"ל קניון בת ים ו- ויקטוריה יונייב מנהלת החנות.
עוזי בניטה ציין כי עד סוף השנה האזרחית ייפתחו חנויות חדשות של הרשת בערים מרכזיות ובהן חיפה, באר שבע ותל אביב.
"בשבילי זו פתיחה מיוחדת כי בקניון בת ים פתחתי את הסניף הראשון שלי בתפקידי הקודם כמנהל רשת H&M" סיפר בהתרגשות עוזי בניטה, מנכ"ל מאץ' פמילי, זכיינית DAISO JAPAN בישראל שהוסיף ובירך את כולם בברכת שנה טובה.
אבי שוכמן, מנכ"ל קניון בת ים הוסיף ואמר כי "המהלך המצוין הזה עם מאצ' ריטייל ו-DAISO יפן היה לנו מאוד חשוב ואנחנו שמחים שהם פה".
החנות החדשה מצטרפת ל-4 החנויות הקיימות באשדוד, רעננה וראשון לציון שנפתחו בישראל בקיץ 2018 ולחנות בקניון עזריאלי מלחה בירושלים שנפתחה באוגוסט האחרון.