את הפריצה לתודעה הצליחה אוריה מסיקה לרשום לראשונה לפני כחצי שנה, עם סינגל בכורה "איזה סרט", שזכה בכמעט מיליון צופים ברשתות. החודש יצאה הזמרת בת ה־17 מבת ים עם סינגל שני, "צלקות למזכרת", שכבר עכשיו עומד על כ־200 אלף צפיות. הופעה מוצלחת לא פחות בתוכנית "הכוכב הבא" של קשת, מרמזת שהטאלנטית הצעירה לא מתכוונת לנוח על זרי הדפנה בדרך לפסגה הבאה.
1 צפייה בגלריה
 בדיוק סיימה זוגיות. מסיקה
 בדיוק סיימה זוגיות. מסיקה
בדיוק סיימה זוגיות. מסיקה
(צילום: סער פסח)
קראו גם:
באודישן הנוצץ שרה מסיקה את השיר "אנשים יש בעולם" מהסרט "נורית", בו התאהבה בגיל ארבע. "כילדה את לא מקשיבה למילים אלא מתחברת למוזיקה ולתחושה של השיר", היא מסבירה את הבחירה המפתיעה. "תמיד אהבתי אותו והיה כיף גדול לשיר אותו על הבמה".
עוד בתוכנית, שיתפה מסיקה את סיפורה האישי - ההחלטה לעזוב את בית הספר הדתי, בעקבות ההחלטה לעסוק במוזיקה ("סבלתי מחרם מהתלמידות ומהמורות והבנתי שאין שום סיבה שאסבול את זה", סיפרה אז). לא כל הצופים קיבלו את השינוי בברכה. "מאז האודישן מזהים אותי וזה נחמד, אבל היו כאלה שלא כל כך אהבו שדיברתי על העניין הדתי. אמרו שאני יורקת לבאר ששתיתי ממנה, ומסתכלים עלי בעין לא יפה. אבל זאת מי שאני, זה הסיפור שלי ואין סיבה שאסתיר אותו".
וזאת רק ההתחלה. את מוכנה לחשיפה והלחץ שמביאה איתה תוכנית ריאליטי?
"בוודאי. תמיד חלמתי להשתתף בתוכנית כזאת וזה כיף גדול. יצרתי שם הרבה חברויות שאני מאמינה שימשיכו אחרי התוכנית, במיוחד עם ואלרי חמאתי שהפכנו לחברות טובות. ברור שיש לחץ ותחרות אבל האווירה שם מאוד טובה. באופן כללי אני מרגישה מוכנה, יש לי שירים בחוץ, סוכן אלוף ("רוברטו") ובקרוב אתחיל להופיע על במות. מבחינתי הגיע הזמן להצליח. עכשיו רק חסר לי להגשים את החלום שלי לשיר עם נסרין. אני גם מאוד אוהבת את שרית חדד וזהבה בן, שתיהן התחילו כמוני בגיל צעיר, אני יודעת שיש המון זמרות מזרחיות, אבל יש לי ביטחון מלא בעצמי שאצליח".
על מה מדבר השיר "צלקות למזכרת"?
"זה שיר שמדבר על פרידה ואני בדיוק סיימתי זוגיות של חצי שנה, ככה שהוא ישר התחבר לי לתחושות".