רופא שיניים מבת ים נתבע לפצות בכ־126 אלף שקלים מטופל שטוען כי נאלץ לבצע עקירה מיותרת של שש שיניים, וכל זאת כתוצאה מטיפול לקוי.
התובע (50), הגיע אל הרופא בעקבות כאבים שחש, וחוסר של מספר שיניים בלסת העליונה והתחתונה. לטענתו, המליץ הרופא על עקירת שתי שיניים בלסת העליונה וארבע בלסת התחתונה, וכן על הרכבת גשר חרסינה ומספר טיפולי שורש.
לטענת התובע, שתביעתו הוגשה באמצעות עורכי הדין ישר יעקובי ובוריס לביאב, הוא קיבל את המלצת הרופא ובמשך כחמישה חודשים עבר עקירות, טיפולי שורש, הרכבת תותבת עליונה וגשר.
לדבריו, מהרגע הראשון התותבת העליונה לא היתה מונחת בפיו בצורה תקינה וגרמה לו אי־נוחות שהתבטאה בקשיים באכילה ובדיבור, וכן לכאבים בחלל הפה. "לאורך הטיפול כולו סבל התובע גם מחדירת מזון ונפיחויות בלסת העליונה והתחתונה", נכתב בתביעה. "משתלונותיו לא זכו למענה מקצועי על ידי הרופא, החליט התובע לחדול מהטיפול אצלו".
בחוות דעת רפואית של מומחה לשיקום הפה, שצורפה לתביעה, נכתב "בניגוד לנוהל, לא נערך לתובע כל אבחון רפואי, לא נרשם שום תיעוד של הבעיות שלו ואין פירוט של הבדיקות שנערכו לו לפני תחילת הטיפול". עוד נכתב בחוות הדעת, כי בשל הנזקים הוא ייאלץ לעבור פרוצדורה כירורגית לתיקון המצב בעלות של כ־126 אלף שקל. עוד נטען כי התובע איבד שש שיניים עקב הטיפול שבוצע בו ולכן יש לפסוק לו שלושה אחוזי נכות לצמיתות, בהתאם לתקנות המוסד לביטוח לאומי.
בחברת הביטוח שמבטחת את הרופא סירבו להגיב לידיעה.