אוקטובר הוא החודש שמוקדש למלחמה בסרטן השד. לצד המלחמה בנגיף הקורונה, אל לנו לשכוח כי אנו מתמודדים גם עם תחלואות אחרות. על פי נתוני משרד הבריאות סרטן השד הוא הסרטן השכיח ביותר בנשים. סרטן השד הוא הראשון בשכיחותו מבחינת היארעות ומבחינת תמותה בקרב נשים גם בעולם. מדי שנה למעלה מ- 5,400 נשים מאובחנות כחולות במחלת סרטן השד בישראל. האבחון המוקדם והטיפול העדכני, מובילים לשיפור שיעורי הריפוי וירידה בשיעורי התמותה. כחלק מהעלאת המודעות לסרטן השד ולחשיבות הבדיקות התקופתיות לגילוי מוקדם ומציל חיים, נרתמות חברות שונות לטובת המאבק.

8 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: freepik)

רשת Laline, שבחרה כחלק מהמחויבות החברתית שלה לשתף פעולה עם עמותת "אחת מתשע", הפועלת למען נשים המתמודדות עם סרטן שד וקרוביהן ולהעלאת המודעות למחלה, משיקה תיק בד 100% כותנה בשילוב סרט ורוד ותג הכולל מידע אודות שגרת הבדיקות המומלצת לנשים (אותו ניתן להסיר ולשמור בארנק) שיזכיר לנשים ללכת להיבדק. גילוי מוקדם מציל חיים. מחיר התיק: 19.90 שקלים, כאשר 50% מהרווחים ייתרמו לעמותת אחת מתשע.
8 צפייה בגלריה
ללין, תיק עם סרט ורוד
ללין, תיק עם סרט ורוד
ללין, תיק עם סרט ורוד
(יח"צ)

גם חברת העוגיות והוופלים "מן" חברה לעמותת "אחת מתשע". במסגרת שיתוף הפעולה בין השתיים, אריזת מוצר הדגל של "מן" - וופלים בטעם שוקולד, נצבעה בורוד ועליה קריאה הממליצה לנשים ללכת ולהיבדק. האריזות הורודות של וופלים "מן", אשר בהשגחת הרב לנדאו אב”ד דבני ברק ושל הרב אבוחצירא, תמכרנה במגוון רשתות שיווק במחיר מבצע של 3 אריזות ב-10 שקלים, כאשר הרווח המלא ממכירתן ייתרם לעמותה.

8 צפייה בגלריה
אריזות וופלים מן
אריזות וופלים מן
אריזות וופלים מן
(יח"צ)

ויסוצקי משיקה לראשונה, לרגל חודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד, החל בחודש אוקטובר, מהדורה מיוחדת ומוגבלת של ויסוצקי ירוק super green בטעם אוכמניות ואסאי, אשר עוצבה במיוחד על ידי ברוך נאה ובשיתוף עם עמותת 'אחת מתשע'. האריזה אשר מעוצבת כולה בוורוד, צבע המאבק בסרטן השד, תכיל את אחד המוצרים המובילים בסדרת ויסוצקי ירוק ותקרא לנשים ללכת להיבדק.

8 צפייה בגלריה
תה ורוד ויסוצקי
תה ורוד ויסוצקי
תה ורוד ויסוצקי
(צילום: סטודיו ברוך נאה)

כחלק מהחיבור היומיומי של מטרנה לאשה ולאם, החליטה החברה זו השנה השנייה להירתם להעלאת המודעות לחשיבות הגילוי המוקדם של סרטן השד, והעלתה בקמפיין המעודד נשים לדאוג לעצמן ולבריאותן ולבצע בדיקה לאבחון מוקדם. כחלק מהקמפיין משיקה מטרנה מהדורה מיוחדת של אריזות ורודות, שיימכרו בסופר פארם ויזכירו לאימהות ללכת ולהיבדק. בנוסף לכך, תשנה את הלוגו שלה לצבע ורוד למשך חודש שלם. לטובת המהלך, חברה מטרנה לעמותת 'אחת מתשע', שהקימו יחד אתר ייעודי, בו תספק העמותה את הידע המקצועי הנחוץ לאבחון מוקדם.
קבוצת החברות אסתי לאודר משיקים מוצרים במהדורה מוגבלת בהשארת חודש המודעות ש- 30% מהכנסותיהם תרומה לאגודה למלחמה בסרטן. בין המוצרים: Estee Lauder משיקה בהשראת חודש המודעות מהדורה ורודה ומוגבלת של הסרום האייקוני ADVANCED NIGHT REPAIR, הקרם הלחות הנצחי של קליניק Dramatically Different Moisturizing Lotion+ בגרסה חגיגית הכוללת מחזיק מפתחות בגווני ורוד ומותג הטיפוח והאיפור בובי בראון משיק מארז של 2 שפתונים בגרסה ורודה.



8 צפייה בגלריה
Advanced Night Repair אסתי לאודר
Advanced Night Repair אסתי לאודר
Advanced Night Repair אסתי לאודר
(יח"צ)

חנות האון ליין "בשבילנו", המתמחה בשיווק מותגים אורגניים וטבעיים, עיצבה את האתר מחדש בצבע ורוד, ומציעה מבצע על 6 מוצרים ורודים אשר 10% מהמכירות יעברו כתרומה לעמותת "נושמים לרווחה" - עמותה המפעילה חדרי מדיטציה בבתי חולים למתמודדי סרטן ולצוותים הרפואיים.
השנה, במלאת 20 שנה ליוזמת ה-PINK PONNY של המעצב ראלף לורן להעלאת המודעות לסרטן השד וכדי לחגוג ציון דרך משמעותי זה, החברה מציגה לראשונה את קמפיין “More Conversations, More Love”. כוכבי הקמפיין הם שורדי סרטן, 30 איש מרחבי העולם שחולקים את המסע האישי שלהם כדי לעורר דיאלוג על ריפוי, תקווה, הישרדות וכיצד האהבה היא שפה אוניברסאלית. הקמפיין הייחודי כולל השקת קולקציה המורכבת ממבחר פריטים של בית האופנה המיוצרים במיוחד בפלטת צבעים נקיים של ורוד, כחול נייבי, לבן ואפור. 100% מההכנסות של חולצת הטי-שרט הורודה עם הסלוגן LIVE/LOVE ו- 25% ממכירת יתר הפריטים בקולקציית PINK PONNY ייתרמו לעמותת אחת מתשע בישראל. את הפריטים תוכלו למצוא באתר פקטורי 54.


8 צפייה בגלריה
פינק פוני. פולו ראלף לורן לפקטורי 54
פינק פוני. פולו ראלף לורן לפקטורי 54
פינק פוני. פולו ראלף לורן לפקטורי 54
(יח"צ)

ענקית אופנת האונליין boohoo.com חברה לארגון הצדקה למודעות לסרטן השד, קרן "Know Your Lemons Foundation" במטרה לעזור לנשים מכל העולם למצוא סרטן שד מוקדם ככל האפשר. הקולקציה של boohoo.com בשיתוף ארגון הצדקה הבינלאומי תהיה זמינה באתר וכוללת מגוון סגנונות של פיג'מות, קפוצ'ונים והלבשה תחתונה ממותגים בלוגו הפעילות KnowYourLemons#. הפריטים יכללו תוויות עם תזכורת לכל הנשים לדאוג לעצמן וללכת לבדוק את השדיים שלהן.

8 צפייה בגלריה
KNOW YOURE LEMONS
KNOW YOURE LEMONS
KNOW YOUR LEMONS
(יח"צ boohoo)

מותג החשמל הגרמני – Fakir מצטרף למאמץ ההסברה והמחקר, ותורם 5% מכלל הכנסות המותג על מוצרים ורודים לעמותות בינלאומיות המקדמות את המחקר, ההסברה והמודעות למניעה ואיתור מוקדם. בין מוצרי החשמל הוורודים של המותג ניתן למצוא מוצרי מטבח כמו קוצצים, סט בלנדר, קומקומים חשמליים, מצנמים, טוסטרים ומיקסרים. כמו כן מכשירי עיצוב שיער, מגהצים ועוד – כולם בגווני וורוד ובעיצוב חכם.

8 צפייה בגלריה
מוצרים ורודים של Fakir
מוצרים ורודים של Fakir
מוצרים ורודים של Fakir
(יח"צ)

חשוב לזכור כי גילוי מוקדם של סרטן השד מציל חיים. הכירי את שדייך, אם גילית ממצא או שינוי כלשהו, פני לרופא ודרשי לברר את טיבו. יש לבצע בדיקת שד פעם בשנה על ידי רופא מומחה. לקריאה נוספת ניתן למצוא באתר של האגודה למלחמה בסרטן ובאתר של עמותת אחת מתשע.