"מכבי שירותי בריאות" היא הקופה היחידה שנמצאת במגמת צמיחה ותנופה ומסיימת את השנה החולפת עם מספר המצטרפים הגבוה ביותר בהשוואה לקופות המתחרות, כך עולה מדו"ח של הביטוח הלאומי, שמנתח את ניוד המבוטחים בין הקופות השונות. בבת ים נמשכת מגמת הצמיחה זו השנה העשירית ברציפות, ובשנים האחרונות הצטרפו ל"מכבי שירותי בריאות" למעלה מ- 3,500 חברים חדשים, מספר המצביע על הבעת אמון חסרת תקדים מצד החברים החדשים והוותיקים, ולראיה, כשמדובר בנושא חשוב כמו בריאות, הצרכן הישראלי לא מתפשר ובוחר במכבי כארגון הבריאות המוביל.
בזכות חדשנות, מקצוענות ורגישות
ההצלחה, שרושמת מכבי ברמה הארצית וברמה המקומית בכמות המצטרפים החדשים, הינה תוצר של מהפכה מקיפה שמובילה הקופה. מהפכה שבאה לידי ביטוי ברמת שירותים מהמתקדמות בעולם, איכות הרפואה, מקצועיות הצוותים הרפואיים, חדשנות בתחום הדיגיטלי, שירות פרונטלי אישי ואדיב ובפריסת שירותים רחבה, נגישה ומגוונת. בשנים האחרונות הושקעו משאבים רבים בקידום הבריאות בבת ים וסביבתה. יש לציין כי נתח השוק של מכבי שירותי בריאות בעיר הוא 50%. כיום פועלים בעיר 5 מרכזים רפואיים רב-תחומיים, ביניהם מרכז סאן בת ים, שהוקם לאחרונה ובו מגוון רחב של שירותים מגיל לידה ועד זיקנה. בנוסף, בעיר ישנם מכונים מקצועיים כגון ריפוי בעיסוק, דימות (רנטגן) ואולטרסאונד ומכון פיזיותרפיה, שזכה בפרסי הצטיינות על רמת השירות והמקצועיות. בעיר ישנה גם מרפאה של מכבי-דנט, שלוחה של מכבי טבעי, 4 בתי מרקחת של מכבי פארם ועשרות מרפאות ורופאים עצמאים, הנותנים מענה מקצועי ומקיף לכל המטופלים. בשנה האחרונה הורחבו השירותים הרפואיים בעיר ונוספו מומחים בתחומי האורתופדיה, כירורגיה, גניקולוגיה, רפואת משפחה, גסטרו, תזונה ועוד. לאחרונה אף הושקעו מיליוני שקלים בהכנסת טכנולוגית רנטגן חדשנית במטרה לשפר את הבדיקה ולהקטין את הקרינה למטופלים. כמו כן, הוקם שירות חדש לבדיקות אולטרסאונד על מנת לשפר, ליעל ולקצר את זמן ההמתנה לתורים. במקביל פועלת מכבי שירותי בריאות לקידום הבריאות ומקיימת סדנאות ופעילויות במגוון רחב של תחומים המותאמים לכל הגילאים.

רפואת העתיד כבר כאן

כאמור, מכבי אינה קופאת על השמרים, ומשקיעה משאבים רבים על מנת לשדרג את המרפאות ולהפוך אותן לנעימות ונגישות לציבור המטופלים. בשנים הקרובות יושם דגש על הכנסתם של שירותים חדשים, המתבססים על טכנולוגיות פורצות דרך, ושילובם של רופאים חדשים שיצטרפו למערך המקצועי של הקופה. יש לציין כי על-פי חוק בריאות ממלכתי ניתן לבצע מעבר בין קופות החולים במהירות ובקלות, כאשר הוותק שנצבר בביטוח המשלים והסיעודי נשמר ועובר עם החבר לקופה החדשה.

2 צפייה בגלריה
גידי לשץ
גידי לשץ
גידי לשץ
(יח"צ)

גידי לשץ, ראש מחוז ירושלים והשפלה ב"מכבי שירותי בריאות": "המצוינות, המקצועיות, החדשנות והסטנדרטים הייחודיים שאנו מציבים יחד עם העובדה שהחברים שלנו נמצאים תמיד בראש סדר העדיפויות, הם מנוע הצמיחה שלנו. מכבי כארגון בריאות מוביל מקבל את אמון הציבור שנה אחר שנה ברציפות וזהו הישג חסר תקדים, שמעניק לנו רוח גבית להמשך עשייה פורייה. בת ים הינה עיר צומחת ובאחריותנו, כקופה הגדולה ביותר בעיר, להמשיך להתפתח ולצמוח יחד איתה. גם בעתיד נמשיך לשלב טכנולוגיות מתקדמות ושירותים חדשים במטרה להעניק לחברינו את השירות הטוב ביותר".