בני הזוג, תושבי האזור, נישאו לפני שש שנים. לדברי עו"ד שרין סולן, המייצגת את הבעל, הסכסוך ביניהם החל כבר לפני שלוש שנים. הבעל שנסע במסגרת עבודתו כמנכ"ל של רשת טקסטיל גדולה לחו"ל, בעיקר למזרח לייבא סחורות, נהג להיעדר מהבית לתקופות ארוכות.
2 צפייה בגלריה
בגידה
בגידה
השכן הציע לבעל לחסוך בעלויות ולהתקין שתי מצלמות
(צילום המחשה: ShutterStock)
"הבעל סיפר כי הוא חשד שאשתו מנהלת קשר עם החבר שלה מהתיכון, שבינתיים עבר להתגורר בעיר אחרת, אבל נהג להגיע לאזורנו פעם בחודש", סיפרה. "החשד העיקרי שלו היה, שהחבר מהתיכון מתארח אצלו בדירה כשהוא בחו"ל. הוא התעמת עם אשתו בעניין, אבל היא הכחישה ועשתה צחוק מהעניין".
קראו גם:
כדי לא להעמיק את הקרע ביחסים טען הבעל בפני עו"ד סולן, כי החליט להיעזר בבלש, בשכן מהבניין מולו, אותו הכיר מאז עברו להתגורר יחד באותה שכונה. השכן הציע לבעל לחסוך בעלויות ולהתקין שתי מצלמות פשוטות בעלות מינימלית שרק הוא יוכל לצפות בתמונות שהמצלמות ינציחו. האחת בכניסה לבית והשנייה בחדר השינה. "אם תתקין ואשתך תתפוס, תגיד לה שזה נועד לעקוב אחרי גנבים".
הבעל נעזר בשכן, שלא לקח תשלום עבור ההתקנה. ואכן, לדברי עו"ד סולן, המצלמות הותקנו ובמשך שנה לא ראה הבעל שום תנועה חשודה. דבר אחד הוא לא לקח בחשבון שהשכן שהתקין את המערכת אולי צופה בו ובאשתו בחדר השינה.
2 צפייה בגלריה
עו"ד שרין סולן
עו"ד שרין סולן
עו"ד שרין סולן
(צילום: יח"צ)
"האירוע כולו התגלה אחרי שהשכן נהג לומר בחיוך גדול לאשתו כשנפגש איתה מדי פעם בחנייה 'אני יודע מה עשית אתמול בלילה'. האישה חשבה שהוא צוחק, אבל מכיוון שחזר על עצמו כמה פעמים שיתפה את בעלה, וכעת הוא מגיש נגדו תביעה", סיפרה עו"ד סולן.