היום (שני) נפרדו בני המשפחה מסלבי, אימו של שחר ממן מבת ים שנהרג מירי שוטר, בפעם האחרונה. ממן אושפזה לאחרונה במצב אנוש בבית החולים 'איכילוב', לאחר שחלתה בסרטן הריאות. "היא חלמה להעניק לשחר צדק אבל לא הצליחה", אומר אחיה בכאב.
1 צפייה בגלריה
סלבי ושחר ממן ז"ל
סלבי ושחר ממן ז"ל
סלבי ושחר ממן ז"ל
(צילום: פרטי)
לפני ארבע שנים נהרג שחר ממן ע"י שוטרים שניסו להפריד קטטה בבת ים. בחקירתו טען השוטר שירה בממן כי הוא רץ לעבר השוטרים כשבידו סכין, וכי זיהה תנועה מאיימת מצדו. ממן בן ה 34, נשוי ואב ל 3 ילדים, נפטר מפצעיו זמן קצר לאחר הירי. בסיום חקירת המקרה, מח"ש סגרו את התיק.
אמו של שחר, סלבי ממן, ביקשה לערער על ההחלטה והמאבק להשיג צדק לבנה מילא את חייה, אך לפני כשנה וחצי חלתה בסרטן ריאות שהתפשט, ומאז התקשתה להמשיך בפעילות.
לפני כשבוע חלה הרעה במצבה, התקבלה החלטה לנתק אותה מהמכשירים. אחי שמעון, שסעד אותה בימי האחרונים, סיפר שבשיחות היא דיברה על זה שיש בה רוגע כי היא יודעת שהיא עומדת לפגוש שוב את שחר, "זה הביא לה הרבה שלווה אבל במקביל היא מאוד פחדה על הבן הצעיר שלה", סיפר.
היום (שני) עצמה ממן את עיניה בפעם האחרונה. הלוויתה תיערך בשעה 18:30 בבית העלמין בחולון. המשפחה מבקשת מהציבור להישמע להנחיות משרד הבריאות ולשמור על מרחק לפי הנדרש.
"הדבר היחיד שמנחם אותי זה שאנחנו מצליחים להגשים את המשאלה האחרונה שלה ולקבור אותה עם בנה שחר, רק זה נותן לי כח ברגע כל כך קשה", מספר אחיה האבל.