מספר תושבים בעיר דיווחו בימים האחרונים כי דיירים רבים בקריית באבוב בבת ים מתגודדים במקומות ציבוריים, בניגוד לנהלים של משרד הבריאות.
1 צפייה בגלריה
שכונת באבוב בבת ים
שכונת באבוב בבת ים
שכונת באבוב בבת ים
(צילום: קובי קואנקס)
קריית באבוב, המאופיינת בתושבים חרדים, כוללת כמה עשרות בנייני מגורים, רובם בני עשרות שנים, והיא תחומה בין הרחובות הראשיים: כ"ט בנובמבר מצפון, האדמו"ר מבאבוב והנרקיס מדרום, ניסנבאום ממערב ורחוב הרב צבי יהודה ממזרח.
"יכול מאוד להיות שאלה ילדים של המשפחות שפשוט נמאס להם להיות בבית, וזה מובן ומותר, אבל מצד שני אי אפשר לאפשר שהות של אנשים במשך זמן רב מחוץ לבתים", אומרת תושבת העיר המתגוררת בקרבת מקום. "גם אנחנו יוצאים לסיבוב התאווררות מחוץ לבניין או לקניות בסופר, אבל זה לדקות בודדות כדי להקפיד על ההנחיות".
אמיר שעובי, תושב בת ים מוסיף: "חשוב לדעתי שיקפידו באכיפה של התנהלות התושבים בקריית באבוב. אין לנו שום דבר כנגד חברי הקהילה, אבל אנחנו חושבים שצריכה להיות אחידות ומשמעת משותפת של כל תושבי העיר, חברי כל המגזרים ותושבי כל השכונות".
תגובת משטרת מרחב איילון: "בימים אלו פועלת המשטרה בכוחות מתוגברים בכל רחבי הארץ, לאכיפת הנחיות צו בריאות העם והתקנות שהותקנו, למען שלומו ובריאותו של כלל הציבור. בתוך כך, גם ברחבי העיר בת ים מתבצעות פעולות יזומות לאכיפה ופיקוח, לצד מגוון פעולות מניעה והסברה, לרבות מתן מענה לדיווחים המתקבלים במוקד 100 של המשטרה בגין הפרה של הנחיות צו בריאות העם".