בצל המגבלות החדשות בבת ים בעקבות העלייה בתחלואת הקורונה בעיר, הבוקר (ראשון) נסגר גם בית הספר היסודי "ירושלים", בעקבות ילד בכיתה ד' אשר אובחן כחולה מאומת בנגיף. בשעות הצהריים הוחלט לסגור גם את הספרייה העירונית, מאחר שהצוות נחשף לחולה קורונה מאומת והתבקש להיכנס לבידוד.
1 צפייה בגלריה
הילדים התבקשו להכנס לבידוד
הילדים התבקשו להכנס לבידוד
ההורים אספו את ילדיהם
(צילום אילוסטרציה: Shutterstock)
על פי ההורים, התלמיד שנעדר מבית הספר מיום שלישי ה-23/6, אובחן הבוקר כחולה קורונה. "האם הודיעה לנו על כך הבוקר, לאחר שתלמידי בית הספר כבר הגיעו ללימודים", משתף יו"ר ועד ההורים חנן פרץ. "מיד עשינו את כל הבדיקות הרלוונטיות אצל כל הגורמים במשרד הבריאות ובמשרד החינוך לוודא שאכן הילד קיבל תוצאה חיובית לקורונה".
עם היוודע הדבר יו"ר ועד ההורים לא חיכה להנחיות של הרשויות ושלח הודעה להורים כי נכון לעתה ועד לתום החקירה האפידמיולוגית של משרד הבריאות, בית הספר נסגר ועליהם לבוא לקחת את ילדיהם. "הילד כנראה נדבק מקרוב משפחה, הכיתה והמורות שמלמדות בכיתה זו הונחו להיכנס לבידוד ואנחנו פועלים לסדר להם בדיקות בהקדם", מוסר פרץ.
עוד נודע למיינט, כי בבית הספר היסודי מלכתחילה לא היו הרבה תלמידים כי רק לפני כשבוע וחצי אחת הסייעות בבית הספר נחשפה לחולה מאומת ונשלחה לבדיקת קורונה. לבסוף היא קיבלה תשובה שלילית, אבל לדברי ההורים "כבר לא רצו לקחת סיכונים מיותרים וחלקם לא שלחו את הילדים לעת עתה".
גם "בית הספר של החופש הגדול" אשר אמור להתחיל ביום רביעי, נכון לעתה מוקפא וצוות ההנהל מחכה כאמור לסיום החקירה האפידמיולוגית ולהנחיות נוספות מצד משרד הבריאות בנושא.