הפורצים הופכים למתוחכמים עם הזמן והפעם, נראה כי שני חשודים נעזרו בדפדפת וכלי כתיבה. במיינט כפר סבא מדווחים כי משטרת ישראל סיימה את חקירתה בחקירת מספר אירועי התפרצויות לבתים שאירעו באזור השרון.
3 צפייה בגלריה
השתמשו באותה שיטה לביצוע פריצות רבות
השתמשו באותה שיטה לביצוע פריצות רבות
השתמשו באותה שיטה לביצוע פריצות רבות
(צילום: מתוך סרטון דוברות המשטרה)
כך התברר כי ב-30.6.20 אחד החשודים ביקש ממכרה שלו שתסיע אותו ואת החשוד הנוסף לרח' בקעת הזוהר בכפר סבא. חשוד אחד ירד מהרכב כשבידו דפדפת וכלי כתיבה ועל גבו תיק. החשוד נכנס לחצר בית צמוד קרקע ותצפת לעבר הבית כשהוא מעמיד פנים כעורך רישומים. לאחר שווידא כי הבית ריק מאנשים ובחן מהיכן ניתן לפרוץ לתוכו, פרץ את חלון הבית כשהוא גורם נזק למנעול. החשוד יצא לרחוב וקרא לחשוד הנוסף, כששניהם מכוסים במסיכות פנים וחבושים כובעים לראשם. החשודים תלשו את כבלי ארון החשמל בבית כך שאזעקת הבית ומצלמות האבטחה נותקו ובכך גרמו לנזק בשווי למעלה מ-6,000 שקלים. החשודים גנבו מהבית אופניים חשמליים ששוויים כ-6,000 שקלים, זוג עגילי זהב עם יהלומים ונתב אלחוטי ונסעו מהמקום. כך זה נראה:

לעיתים מסתבר שמה שנאכף בקפדנות על ידי פקחי העיריות, דווקא מותר לפקחים בעצמם. במיינט באר שבע דיווחו כי באחד מלילות השבוע נצפתה ברחוב קק"ל בעיר ניידת אכיפה משולבת של עיריית באר שבע עומדת בחניית נכים המסומנת בצורה ברורה. "ברגע הראשון חשבתי שאולי הפקחים הגיעו לטפל באירוע חירום ופשוט נכנסו לחנייה הראשונה שהם נתקלו בה" אמר ל"מיינט באר שבע" דוד (שם בדוי), תושב העיר, שהעדיף לא לחשוף את עצמו. "אפשר לומר שזה לא תקין, אבל במקרה חירום הייתי יכול לקבל דבר כזה. אין לי מטרה להכשיל אף אחד בכוונה". מה שהפתיע את בעלי העסקים והבליינים שהגיעו לאכול הייתה העובדה שצוות הניידת ירד מהרכב ופנה לאחד מבתי העסק בשביל להזמין אוכל. מעיריית באר שבע נמסר בתגובה: אכן, מדובר בצוות שיטור עירוני שכלל פקח ושוטרת אשר החנה ניידת בחניית נכים, זאת בניגוד להנחיות ותוך כדי עבירה על החוק. היה מצופה מהצוות לאכוף עבירות איסור חניה ובפרט של נכים ולא כפי שנהג.
3 צפייה בגלריה
רכב הפיקוח על חניית נכים
רכב הפיקוח על חניית נכים
רכב הפיקוח על חניית נכים
(צילום: פרטי)
סערה בהרצליה בעקבות מקרה בו הוכנס גבר שאינו מוכר לילדי קייטנות הגנים תרזה ותדהר שנמצאים בגן פעמונית בהרצליה, חילק דברי מתיקה לילדים יחד עם ברכות לראש הממשלה בנימין נתניהו. במיינט הרצליה מספרים כי ההורים ההמומים ששמעו גרסאות שונות של אותו סיפור מילדיהם ניסו לברר מי האדם שנכנס ובאיזו רשות, וכעת הם דורשים טיפול חמור מאוד באירוע "שהינו מחדל". "מי פתח לו את השער?", זעמו ההורים בווטסאפ הקבוצתי, "מה זה להכניס גבר זר לתוך גן ועוד בלי מסיכה. איך צוות הגננות והסייעות לא הגנו על המלאכים הרכים שלנו?". מבירור שנערך מסתבר כי אחת הסייעות במקום היא זו שהכניסה את הגבר הזר, ככל הנראה בטעות, ללא ידיעת הגננות. מעיריית הרצליה נמסר בתגובה: "על פי נהלי העירייה, באופן גורף, אסורה הכניסה לגנים של מי שאינו חלק מהצוות הקבוע (לרבות הורי ילדי הגן). עיריית הרצליה רואה בחומרה רבה את הארוע המתואר. העירייה הורתה לחברת 'מרכזים קהילתיים' המפעילה את הצהרון לחקור לעומק את פרטי המקרה, נסיבותיו ואת כל הגורמים האחראים".
3 צפייה בגלריה
גן פעמונית והתכתבויות ההורים
גן פעמונית והתכתבויות ההורים
גן פעמונית והתכתבויות ההורים
(צילומים: פרטי)
במיינט קריות סיפרו השבוע כי אשת שוטר טוענת כי הוא חי חיים כפולים וכי התברר לה שהוא ניהל חיים משותפים עם אשה אחרת באזור שבו הוא משרת, והיה מגיע רק בסופי שבוע לביתו. לבני הזוג שני ילדים. עו"ד דפנה פלר, שמייצגת את האשה, דרשה כי הבעל ישלם למרשתה מזונות, ויעביר לה את המשמורת על ילדיהם המשותפים. לטענת הבעל, הוא לא מחסיר דבר מאשתו ומילדיו, וכל המשכורת שלו מועברת לחשבון המשותף. אולם לטענת האשה, הבעל כבר לא מעביר את משכורתו לחשבון המשותף שלהם, ולראיה, כל הכרטיסים של החשבון נחסמו. עו"ד פלר ציינה כי מזה שבוע וחצי למרשתה אין מים חמים בגלל תקלה בדוד, והיא נאלצת, יחד עם ילדיה, להתקלח אצל חברים. לטענתה, ביום שישי האחרון האשה ביקשה מהבעל לקנות מצרכים הביתה, והוא אמר שאין כסף. במהלך הדיון בחר הבעל להפתיע את הנוכחים כאשר הודיע שהוא לא מעוניין להתגרש, אלא מעוניין בשלום בית. בית הדין, שפיקפק בכנותו של הבעל, הורה כי בני הזוג יפצלו חשבונות, והגבר יעביר לחשבונה של האשה מדי חודש 7,000 שקל מתוך משכורתו, שמסתכמת בכ-9,000 שקל, על מנת לבדוק את כנות בקשתו לשלום בית.
דיירת משען חולון, בטי אינטריליגטור בת ה-94, חגגה השבוע יום הולדת. אינטריליגטור היא ניצולת שואה ובקרב חבריה ומטפליה ידועה כמעריצה המבוגרת ביותר של הזמר הראל סקעת. חדרה של אינטריליגטור בבית האבות משען בחולון מלא בפוסטרים וכתבות על הזמר ובימי שגרה הקפידה לבלות בהופעות רבות שלו. לאחרונה הקורונה אילצה אותה להסתגר במבנה משען ובוודאי שהיא לא יכלה לחגוג יום הולדת בהופעה של הזמר האהוב עליה, אך חבריה במשען החליטו להפתיע אותה ולהביא אותו אליה. במיינט חולון מספרים כי במהלך מסיבת הפתעה שנערכה לה בחצר משען הופיע הזמר הראל סקעת, ברך אותה ושר לה את השירים האהובים עליה. הצוות הנרגש הראה לסקעת את תמונות חדרה של אינטריליגטור שעוקבת אחרי הקריירה שלו מהיום הראשון.