בעקבות עומס פניות, שירות חדש של "הדספייס" בת ים: טיפול מקצועי אונליין לבני נוער ולצעירים שחווים משבר נפשי ללא צורך לצאת מהבית.
1 צפייה בגלריה
"עלולים לשקוע בדיכאון"
"עלולים לשקוע בדיכאון"
גם הפרעות אכילה
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם:
בעקבות משבר הקורונה, אלפי בני נוער חווים משברים נפשיים. הריחוק החברתי והיעדר השגרה גורמים לתופעות של דיכאון, חרדה, הפרעות אכילה, התמכרות למסכים ועוד. "הדספייס ישראל", המפעילה את מרכז הדספייס בת ים, מקימה בימים אלה שירות תמיכה מרחוק וטיפול מקצועי אונליין לצעירים הסובלים מקשיים רגשיים בגילאי 25-12 מבת ים ומכל הארץ, ללא צורך לצאת מהבית ולהגיע לקליניקה.
המנהל הקליני של הדספייס בת ים, יפתח גולדווין, הוא פסיכולוג קליני שעובד מול גורמי הרווחה והעירייה בבת ים ומספר על התקופה המאתגרת במרכז: "הקורונה יצרה התגברות של תופעות כמו חרדה ודיכאון. יש הרבה לחץ בבית, פחות יוצאים החוצה והחששות מצטברים בעיקר כשיש ריחוק חברתי. אצל ילדים זה בא לידי ביטוי במגוון דרכים ‑ הם לא משתפים פעולה עם למידה מרחוק, מגלים שינויים חריגים באכילה או היגיינה, או שהם מסתגרים בחדרם. חשוב לטפל בנושא ולכן אנחנו עובדים גם בסגר ומקדמים שיטה לטיפול שמאפשרת לנו להגיע לבני נוער מבלי שהם ייצאו מהבית".
כדי לקדם את הנושא ולהרחיב את השירות, עמותת "אנוש" יצאה בקמפיין גיוס המונים לטובת השירות החדש שנקרא "e-headspace". לתורמים במסגרת הקמפיין יוענקו מתנות כמו הרצאות העשרה וסדנאות להורים ולמשפחה בנושאים שונים שקשורים לבריאות הנפש וטיפול בבני נוער.
לתרומה היכנסו לאתר עמותת אנוש.