אורלי אלבז חזון (45) אם לחמישה ילדים מצאה את עצמה השבוע בסיטואציה בלתי אפשרית. בעלה שאיבד את עבודתו עבר שני התקפי לב קשים מהם טרם התאושש, יש לה שני ילדים נכים, בן 5 בעל אוטיזם ובעיות לב ובת 14 עם בעיית בריאות חמורה, וכעת אין לה יכולת להתנייד כי מישהו גנב את רכב המשפחה מרחוב מגוריהם בבת ים.
1 צפייה בגלריה
הרכב שנגנב
הרכב שנגנב
הרכב שנגנב
(צילום: מצלמת אבטחה)
"בזמן ששהיתי עם בתי בבית החולים בעלי הודיע לי שגנבו לנו את הרכב", מספרת אלבז חזון ומסבירה בכאב: "זה לא אוטו של מותרות, מדובר ברכב מסוג קאיה ספורטג' בצבע שחור עם תו נכה שמשמש אותנו בעיקר לטיפולים, ביקורים ב'וולפסון', בדיקות, פיזיותרפיה ופגישות עם רופאים. מאז הגניבה אנחנו מתניידים במוניות כי אין לנו ברירה אחרת. רכשנו את הרכב עם הלוואה וכשהביטוח יחזיר לנו את הכסף הוא יבלע בחשבון, ואין סיכוי שבמצבנו הנוכחי נקבל הלוואה נוספת".
המשפחה מתגוררת בשכירות ברחוב חביבה רייק בבת ים, שכן ששמע על המקרה פתח את מצלמות האבטחה שברשותו, וגילה סרטון שמתעד את הגנב נוסע עם הרכב אך לבני המשפחה זה לא ממש עוזר. "אין בסרטון פנים, אנחנו רק חושדים שרכב שעבר לפניו ליווה אותו", אומרת אם המשפחה.
בפנייה יוצאת דופן היא קוראת למי שגנב את רכבה ומתחננת לרחמים. "אני פונה לגנב ומתחננת לחמלה, יש לי ילדים נכים שזקוקים לרכב כדי לשמור על הבריאות שלהם, ברכב היתה עגלה, כיסאות בטיחות וציוד חשוב, בלי הרכב המשפחה שלנו נכנסת למצוקה גדולה וקשה".
כך נראתה הגניבה ממצלמת האבטחה: