עשרות בעלי כלבים תושבי בת ים פנו לעירייה במחאה על כך שגינת כלבים ששימשה אותם במשך שנים נסגרה, וזאת מבלי שאף גורם בעירייה לא טרח לעדכן את בעלי הכלבים על כוונת העירייה.
1 צפייה בגלריה
גינת הכלבים שפורקה
גינת הכלבים שפורקה
גינת הכלבים שפורקה
(צילום: באדיבות תושבים)
במכתב שהעבירו בסוף השבוע לעירייה הם דורשים את הקמתה מחדש של גינת הכלבים שבמשך תקופה ארוכה פעלה במתחם גן הניצחון שבמרכז העיר. לדברי בעלי הכלבים, ביום רביעי שעבר הגיעו כמה מהם, כהרגלם, לגינה, וגילו להפתעתם כי היא לא קיימת יותר. הגדרות ההיקפיות הוסרו ומתקני המשחק לכלבים והספלים לבעליהם נלקחו מהמקום. "לאף אחד לא אמרו שום דבר ולא ידענו שיש כוונה כזאת וזה מאוד מוזר", אומר אבירם אייזן, תושב העיר ובעליהם של שני כלבים. "הגעתי לפה מדי שבוע במשך כמעט שנה ופתאום הגינה נעלמה".
מיכל דניאל, תושבת העיר, העבירה ביום חמישי האחרון ללשכת ראש העירייה צביקה ברוט מכתב זועם בשם בעלי הכלבים שנהגו להגיע לגינה. דניאל ציינה בפנייתה לעירייה כי ביממה שלאחר פירוק הגינה היא פנתה למוקד העירוני וביקשה לברר מה הסיבה לצעד שנקטה בו העירייה אולם לדבריה לא נענתה בצורה עניינית: "נאמר לי: 'כך זה ולא יודעים לאן מעבירים את הגינה, תכתבי מכתב ותקבלי תשובות ועד אז תלכי עם הכלב ברחוב'".
מאוכזבים לדבריהם מצעדי העירייה וגישתה בנושא, אומרים בעלי הכלבים כי יפסיקו לשלם את אגרת הרישיון עבור החזקת הכלבים שברשותם. "משלמים אגרה שנתית בשביל חיסון ועבור קבלת תנאים בסיסים של השירות הווטרינרי, שאחד מהם הוא גינות כלבים", טוען אייזן.
מעיריית בת ים נמסר: "התקבלו פניות בשל מטרדים מהם סובלים דיירי הבניינים הסמוכים לגינה, ולאחר בדיקת התלונות, הוחלט בשלב זה לסגור את הגינה ולחפש חלופות".