מתפללים למענו: החשש הגדול לחייו של תושב בת ים, גבר בן 45 שנדבק בנגיף הקורונה ומאושפז בבית החולים וולפסון בחולון כשהוא במצב קשה מאוד ומאמש מחובר גם למכונה המפעילה את ליבו באופן מלאכותי – הביא את תושבי העיר לקרוא לקיום של תפילות של התושבים להחלמתו.

1 צפייה בגלריה
מחלקת הקורונה החדשה בוולפסון
מחלקת הקורונה החדשה בוולפסון
מחלקת הקורונה החדשה בוולפסון
(צילום: דוברות המרכז הרפואי וולפסון)
עשרות קבוצות וואטסאפ עירוניות, כמו גם דפי פייסבוק בהם חברים אלפים מתושבי העיר, העלו מאתמול בערב בקשה להתפלל "לרפואתו מאחר ומצבו מוגדר כעת קשה מאוד" – ומאות תושבים שיתפו את הבקשה בין חבריהם ומכריהם.
גם ראש העירייה, צביקה ברוט, העלה פוסט בנושא בו ציין ברוט שמו הפרטי של החולה, שמעון – וסיפר כי שוחח עם משפחתו, חיזק אותם בשם תושבי העיר והבטיח למשפחה כי העירייה תסייע למשפחה בכל צורך, מסביב לשעון.
תושבים בעיר שקיבלו אמש את ההודעה על מצבו של החולה מוטרדים מאוד מכך – מה עוד שביום חמישי האחרון נפטרה תושבת העיר, מלכה קבע, לאחר שלקתה בסיבוכים שגרם הנגיף.
במקביל, הודיעה העירייה ביומיים האחרונים כי תלמידי שני בתי ספר בעיר, בית ספר יסודי שרת ותיכון מילטון, נקראים להיכנס לבידוד באופן מיידי לאחר שהתברר כי אובחנו חולים בקורונה ששהו במוסדות חינוך אלה.
"די מלחיץ מה שקורה וזה מרגיש שגל עכור עובר אותנו וכרגע פשוט עדיף להישאר עם הראש מתחת למים וזה לא קל", אומרת חנה שעובי, תושבת העיר.
"אני מקווה מאוד שהתושבים יגלו ערנות ואחריות וישמעו לכל ההוראות כדי שהמצב לא יתדרדר יותר".
תושב אחר, מכר של משפחתו של החולה שנלחמים בשעות אלה על חייו אומר: "בנאדם רגיל וגם לא מבוגר מדי שפשוט הוירוס הכה בו בצורה קשה ועכשיו הוא בצרות גדולות".
"אנשים עוד חושבים שאפשר להיות רגועים אבל אסור לקחת שום דבר כמובן מאליו ואני מקווה שכוח התפילה והאמונה של הציבור יעזור למשפחה, לכולנו".