2 צפייה בגלריה
מזירת האירוע
מזירת האירוע
מזירת האירוע
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
בשעה 04:00 לפנות בוקר (שלישי) הוזעקו כוחות החירום ומתנדבי מד"א לדרך עפר ברחוב בן גוריון בבת ים מול חוף תאיו עקב דיווח על נהג לכוד בתוך שלולית עמוקה.למקום הוזנקו כונני תגובה מיידית, ניידות טיפול נמרץ ורכב 4x4 של מגן דוד אדום, בנוסף גם הוזנקו לוחמי האש למקום. ביניהם גם כונני תגובה מיידית על אמבולנס קהילתי של מגן דוד אדום, רונן אברהמי ואור יחזקאל שהגיעו למקום תוך מספר דקות מרגע הקריאה.
2 צפייה בגלריה
מזירת האירוע
מזירת האירוע
מזירת האירוע
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
החובשים יחד עם פראמדיקים של מד"א ואמבולנס 4X4 חילצו את הנהג, צעיר כבן 24, הלכוד כשהוא בהכרה מלאה ובמצב יציב. הוא הועבר לטיפול אט"ן שהוזעק לאירוע.
רונן אברהמי מספר: ״רכב השטח של מד״א כשבתוכו נוהג החובש חגי נתני נכנס לשביל בו הרכב נסע, אחרי כמה עשרות מטרים הבחנו ברכב כשהוא עמוק בתוך השלולית כשהנהג בתוכו, חגי חילץ את נהג הרכב מהרכב והעברנו אותו לצוות הנט״ן בראשותו של הפראמדיק עמית דקל לבדיקות. לאחר הבדיקות התברר כי נהג הרכב אינו נפגע וכי הנו מרגיש טוב".
נסיבות המקרה נבדקות ע״י משטרת ישראל.
צפו בתיעוד מהשטח:

מדובר באירוע שני שהתרחש באותה נקודה. אתמול בערב (שני) חילצו שוטרים נהג שנתקע עם רכבו בשלולית עמוקה וטובענית.
אתמול (ב') התקבל במוקד 100 של משטרת ישראל דיווח מאדם הלכוד ברכבו בתוך שלולית עמוקה באזור חוף תאיו בבת ים. דקות ספורות לאחר קבלת הדיווח הגיעו צוותי משטרה למקום, פילסו דרכם במים העמוקים והצליחו לחלץ את הלכוד (39, ת"א) בבטחה.
מהמשטרה נמסר כי, "בכל אירוע חריג המצריך התערבות משטרתית מידית - יש לפנות ללא שיהוי למוקד החירום של המשטרה שמספרו 100. משטרת ישראל קוראת לציבור הנהגים כולו להתאים את הנסיעה לתנאי הדרך, להימנע מנסיעה בכבישים בהם יש הצפה, לשמור מרחק ולהאט את מהירות הנסיעה במזג האוויר הסוער".
צפו בפעולות החילוץ של המשטרה:
פורסם לראשונה: 07:55, 21.01.20