תושבים בבת ים מלינים על מצוקת החניה באזור מרכז העיר אשר לדבריהם - הולכת וגוברת. ובכל זאת, חניות המיועדות לרווחת התושבים הוסבו לאחרונה לטובת רכבים של הפיקוח העירוני. "נראה שלאף אחד לא אכפת מהאזרח הפשוט", כך על פי המתלוננים.
תושבי שכונת שיכון ותיקים, עובדי העירייה שמשרדיהם בבניין העירייה שבמתחם רחוב החשמונאים ומבקרים המגיעים למשרדי העירייה במקום, גילו להפתעתם כי לאחרונה הוצב על מספר חניות במקום שלט האוסר חניה לאורך כל שעות היממה, כולל שבתות וחגים, מלבד לרכבים של הפיקוח העירוני.
1 צפייה בגלריה
השלט המורה על החנייה לפיקוח בלבד
השלט המורה על החנייה לפיקוח בלבד
השלט המורה על החנייה לפיקוח בלבד
(צילום: פרטי)
"זה לא סוד שאנחנו סובלים ממצוקת חניה אדירה בשכונה ולכן, כל חניה שלוקחים לנו לטובת מישהו כזה או אחר - מורגש פה היטב. לכן, השלטים שהופיעו פה לאחרונה אשר נכתב בהם שהחניה שמורה רק לרכב של הפיקוח העירוני הפתיעה אותנו בחוסר התחשבות שלהם", טוען תושב רחוב החשמונאים ומוסיף, "החניות הללו הרבה פעמים פנויות, במיוחד בלילות ועם זאת מי שמנסה לחנות שם חוטף ישר דוח".
מצוקת החניה במרכז העיר ידועה לכל תושבי בת ים אך לדברי המתלוננים, הבעיה היא אף גדולה יותר במתחם העירייה שנמצא ברחוב החשמונאים. "תושבי העיר הנזקקים לשירות כזה או אחר מעובדי העירייה של מחלקת החינוך, הפיקוח וכדומה שמשרדיהם ממוקמים בבניין זה מוצאים את עצמם מסתובבים דקות ארוכות ברחובות הסמוכים לשם מציאת חניה".
דוגמא לכך הובאה רק בשבוע שעבר כאשר פורסמה כתבה ב"מיינט בת ים", על עובדת בכירה במחלקת הפיקוח העירוני שלטענת חבריה לעבודה, בגלל המחסור בחניות במתחם, חונה לא כחוק ובאופן קבוע בחניית הנכים.
מעיריית בת ים נמסר בתגובה: "החניון המדובר משמש מזה שנים חניון עובדי עירייה, מתוך התחשבות בתושבי העיר מתאפשרת החנייה מהשעה 17:00 ועד השעה 7:30 בימי חול, ובסוף השבוע החניה חופשית. רכבי פיקוח העירוניים נמצאים בעבודה מבצעית למען התושבים ולכן הוקצו לטובתם 2 חניות בלבד".