תושב בת ים חשוד ש"עקץ" את אמו ואחותו הנכה. על כך הוסיף חטא על פשע וסחט את אמו באיום שיחשוף אותה בפני אשתו של המאהב שלה.
מתלונה שהוגשה למשטרה עולה כי תחילה שידל עפ"י החשד את אחותו הנכה להביא לו את פנקס הצ'קים שלה, בטענה שהשוק האפור מאיים על חייו. "מצבה הנפשי של מרשתי הולך ומחמיר, אך האח ואשתו חיים חיי מותרות על חשבונה", אומר השבוע עו"ד אמיר ברכה, המייצג את המתלוננות ומבקש את עזרת המשטרה בפתרון הסכסוך.
2 צפייה בגלריה
כתב אישום הוגש נגד הבעל
כתב אישום הוגש נגד הבעל
(צילום: shutterstock)
מדובר בסיפור משפחתי עצוב במיוחד שבו נכללים אם, בתה הנכה המתגוררת עמה, ואחיה שעפ"י החשד ניצל את המצב כדי להיטיב את מצבו הכלכלי. על פי תלונה שהוגשה למשטרה, מאז שהאח נטל לידיו את פנקס הצ'קים של אחותו, הוא מפקיד מדי חודש בחשבונו האישי סכום של 2,500 שקלים מכספה של האחות.
חשד נוסף שעולה מתלונות שהוגשו למשטרה הוא האח לא הסתפק בכך, אלא ניסה גם לסחוט את האם, ואיים עליה שאם לא תעביר אליו כסף, הוא יגלו לאשתו של המאהב שלה על קיומה.
לדברי עורך דינן אמיר ברכה, האם והבת הגישו למשטרת בת ים מספר תלונות, אך משטרת בת ים סגרה את התיק בנימוק, ש"נסיבות העניין בכללותן אינן מתאימות לפתיחה בחקירה שכן מדובר ב"אירוע שההליך הפלילי אינו מסגרת מתאימה לבירורו".
2 צפייה בגלריה
עו"ד אמיר ברכה
עו"ד אמיר ברכה
עו"ד אמיר ברכה
(צילום: פרטי)
עו"ד ברכה: "אין זה הגיוני שמשטרת ישראל תאפשר למקרים שכאלו לקרות מבלי לעשות דבר בעניין. מדובר באישה חולה בנפשה -כ 100% נכות שסובלת ממצב נפשי קשה ביותר שמדרדר מיום ליום בעקבות העניין. הצ'קים ממשיכים לרדת ומשטרת ישראל מנגד סוגרת תיקים. הגיע הזמן שמישהו במשטרה יעשה סוף למעשה נלוז שכזה".
ממשטרת ישראל נמסר: "בניגוד לנטען, משטרת ישראל פתחה בחקירת המקרה, חקירה אשר ממשיכה להתנהל בימים אלו".