קיץ חם בבת ים: עיריית בת ים מציגה מגוון רחב של אירועי קיץ לכל המשפחה - אירועי שיא גדולים וייחודיים, הופעות כוכבי ענק, פסטיבלים, הצגות, תערוכות, פעילויות ואירועים בכל רחבי העיר שעתידים למשוך ולארח מבקרים מכל הארץ, ובמיוחד מבת ים. כולל כפר אולימפי בבת ים!
2 צפייה בגלריה
עוד מסיבה רבת משתתפים בהרצליה
עוד מסיבה רבת משתתפים בהרצליה
אירועי קיץ בבת ים
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
הכפר האולימפי מגיע לטיילת בת ים: החוויה הבינלאומית של המשחקים האולימפיים מגיעה לעיר בין התאריכים 3-6.8. הטיילת תשנה את פניה ויתקיימו בה פעילויות ספורט, סדנאות, משחקים אתגריים ומשחקי ספורט ימי לכל המשפחה והכל באווירת האולימפיאדה במסע חובק עולם.
בתוכנית: קיר טיפוס אקסטרימי, תחרויות גלישה וגלישה לילית, סדנאות צלילה, טורניר מטקות חופים, מתחם אופני ספינינג והפעלות. בפסטיבל יוקרנו המשחקיים האולימפיים מאולימפיאדת טוקיו.
פסטיבל הבירה מגיע לבת-ים בין התאריכים 27-28.7.21, אמפי פיס, 18:00-23:00. בתוכנית: בירות מהארץ והעולם, משאיות אוכל במגוון עשיר והופעות אורח של אברהם טל ועידן עמדי. הכניסה חופשית.
עדן בן זקן תגיע לחמם את הקיץ והלב בכרטיסים מוזלים לתושבי העיר (18.8) שלומי שבת יארח את יובל דיין על במה אחת (25.8) ושלישיית 'מה קשור' במופע מוזיקלי שיעיף אתכם מצחוק (28.8) בכרטיסים מסובסדים לתושבי העיר. האולפן השקוף של גל"צ יגיע להתארח אצלנו (22.7) בואו למסיבה הטובה בעיר. הכניסה חופשית.
2 צפייה בגלריה
(טיילת בת ים | צילום: קובי קואנקס)
קיץ על החוף: מגוון רחב של אירועים בכל ימות הקיץ - פסטיבל גלישה ומוזיקה יערך לראשונה בבת ים עם הופעות אורח של מרצדס בנד וגיא מזיג לצד משחקי ספורט חופי וימי לנוער.
מוצ"ש בטיילת/נורדאו: כל מוצאי שבת ביולי- אוגוסט הטיילת ומתחם נורדאו ישנו את פניהם ואתם תהנו ממופעי תיאטרון רחוב, מיצגים, מופעים מוזיקליים, מופעי להטוטנות וקרקס, יריד אמנים ומגוון של דוכני פנאי ואוכל רחוב. (מוצ"ש בחודשים יולי-אוגוסט, 20:00-23:00, כניסה חופשית).
פעילויות לנוער בטיילת: סקייט פארק, ערבי מוזיקה והופעות של להקות מקומיות, סדנאות יצירה ושוקולד ומסיבת פולמון באווירת תאילנד. הקיץ הזה רק בבת-ים!
אצלכם בשכונה: שעות סיפור לילדים ורפרטואר עשיר של מופעים, הצגות והרצאות לבוגרים בתרבוטק העירוני, פסטיבל בן-דורי בשכונת עמידר, פעילות לילה לבן לנוער, פעילויות מגוונות בגינות ברחבי העיר: פעילויות ספורט וכושר, סדנאות, הקרנת סרטים נבחרים והרבה כייף ממש מתחת לבית. לתכניה המלאה: לחצו על הקישור.
צביקה ברוט, ראש העירייה: "הכנו בשבילכם מגון ענק של אירועים לקיץ הקרוב בכל רחבי העיר, מיוחדים, מרשימים ומותאמים לכולם. גם בחודשי קיץ, אין מה לחפש בערים אחרות, כשאצלנו בעיר האירועים הטובים ביותר עם האמנים המובילים בארץ. כל זאת בחישוב כלכלי נכון ובאחריות, כדי שנעמוד במשימה להבריא את הקופה הציבורית ולהמשיך להעניק לכם את השירות הטוב והאיכותי ביותר. תיהנו ותבלו. קיץ שמח ובטוח לכולם!"
לעדכונים - חדשות בת ים