בטיילת תוכלו למצוא אין ספור מסעדות, ולא חסרה גם חניה מחוץ לשעות העומס, אבל פרט כל כך אלמנטרי, כמו תאי שירותים ציבוריים, אין בנמצא. זאת אם לא לוקחים בחשבון את השירותים שבבתי העסק, שבאופן טבעי לא רואים בעין יפה הכנסת אנשים שאינם לקוחותיהם.
1 צפייה בגלריה
תא השירותים בחוף הסלע | צילום באדיבות מישל שושן
תא השירותים בחוף הסלע | צילום באדיבות מישל שושן
תא השירותים בחוף הסלע | צילום באדיבות מישל שושן
מישל שושן, תושב ותיק בעיר, בילה לאורך הטיילת באחד הערבים בסוף השבוע האחרון, ותהה מדוע לא משמישים את תאי השירותים בחוף הים עבור הציבור. חוף הסלע, שנפתח לרחצה החל מהשבוע שעבר - נעול מחוץ לשעות הפעילות. כך גם תאי השירותים הנמצאים בחוף לונג ביץ'.
"זו ממש שערורייה שאנשים לא ימצאו מקום ראוי להתפנות בו". הוא אומר השבוע. "הייתי באזור גם למחרת עם הנכדים שלי וזה היה אותו הדבר ואף יותר גרוע. זה ממש מקומם לראות אישה עם תינוק בעגלה, שעם כל הקושי הולכת לכיוון השירותים, רק כדי לגלות שהם סגורים. מדובר בדברים שמרגיזים בטירוף.
"יש כל כך הרבה אנשים שמטיילים באיזור בעונה הזאת והשירותים הציבוריים עדיין לא פעילים. גם בטיילת העליונה לאורך שלושה ק"מ אין שירותים ציבוריים. רק בתוך העסקים. ומה אם אתה מטייל להנאתך? רק כשיש איזה פסטיבל מביאים למקום שירותים ניידים, אבל למה לא לכל אורך השנה? זו בושה".
מעיריית בת ים נמסר בתגובה: "החל מהשבוע הבא ועם פתיחת עונת הרחצה יפתחו כל תאי השירותים לאורך החוף בעיר, ויעמדו לשימוש הציבור הרחב".