"אם היתה כלבייה בבת ים, סביר להניח שהמצב היה נמנע", כך מאמינה תושבת העיר שהותקפה לאחר שבסך הכל ניסתה לעשות מעשה טוב - להשיב כלבה משוטטת לבעליה.
בצהרי יום שישי האחרון נתקלה תושבת העיר בכלבה תועה באיזור צומת יוספטל. כששמה לב שהכלבה כמעט נדרסה על ידי מכונית חולפת החליטה התושבת לאסוף אותה אליה על מנת לקחת אותה לווטרינרית ולבדוק לה את השבב, הנושא את פרטי הבעלים.
1 צפייה בגלריה
המחשה: shutterstock
המחשה: shutterstock
המחשה: shutterstock
בהגיעה אל הווטרינרית ולאחר בדיקה נאמר לה כי הכלבה לא נושאת שבב, וכי הדרך הטובה ביותר לאתר את ביתה במקרה שכזה היא להסתובב עם הכלבה ברחוב בו היא נראתה, ואולי זה יגרום לה להיזכר בדרך הביתה. ואכן, האשה הצליחה על ידי כך למצוא את הבית.
לאחר המתנה של כמה רגעים הבעלים הגיח ממעלה הרחוב. "הוא פשוט בא ונתן לי בוקס בפנים", משחזרת האשה, "וכמעט שבר לי את האצבעות בידיים. הוא דחף אותי וקילל אותי והתעלל בכלבה. צעקתי לשכנים להזמין משטרה ותוך כדי התחלתי להבין שהוא הבעלים של הכלבה".
מאוחר יותר הגיע למקום כוח משטרתי שעצר את הבעלים. "הייתי ממש נסערת", משחזרת האשה. "גם עכשיו אני מספרת ורועדת. אני לא מאמינה שזה קרה לי, על מה ולמה?".
"עברתי סיוט. יום ולילה בכיתי. הוא תירץ המון סיבות כשנשאל על ידי החוקרים למה הוא הרביץ לי. אני לא הייתי צריכה לעבור את זה, זה לא מגיע לי. אני בזבזתי את הזמן שלי ולא עשיתי קניות ולא הייתי עם הילדים שלי וכל הגוף שלי עם סימני אלימות".
"אם היתה בעיר כלבייה כל זה לא היה קורה", מסכמת האשה. "הייתי הולכת לכלבייה, שמה את הכלבה שם, ואז הבן אדם היה יכול להוציא אותה משם, מבלי כל הסיטואציה שנאלצתי לחוות".