בימים אלו החלה עיריית בת ים במהלך שבסופו יותקנו 32 תחנות אוטובוס חדשות ברחבי העיר. בחלק מהמקומות ניצב היום עמוד בלבד. מהעירייה נמסר ש"העבודות מתבצעות על ידי אגף שפ"ע, במסגרת התכנית הרב־שנתית לשדרוג מערך התחבורה בעיר, ובמימון משותף של העירייה עם משרד התחבורה".
התחנות והסככות נבחרו על ידי ועדת היגוי עירונית מיוחדת לאחר בחינה של עשרות דגמי סככות בארץ. בכל הסככות תהיה אופציה להתקנת תאורת חסכונית סולארית, בעלת אורך חיים ארוך במיוחד. הסככות בנויות מחומרים עמידים הכוללים מתכת מינימליסטית וזכוכיות מחוסמות בעובי של 10 מ"מ, שעברו תהליך למניעת שבר.
כחלק ממדיניות העירייה להנגשת המרחב הציבורי, התחנות ייבנו על פי התקן לאנשים עם מוגבלות, תוך מתן מענה לצרכים השונים של אנשים בעלי מוגבלויות פיזיות וחושיות.
יותקנו שלטים מיוחדים ללקויי ראייה בהם יפורטו מספרי הקווים העוברים בתחנה במספרים גדולים בצבע שחור על רקע צהוב, ויוצבו שלטי אלומיניום בהם יסומנו מספרי הקווים בכתב ברייל עבור העיוורים.
הסככות מונגשות לכיסאות גלגלים כך שאין הפרשי גובה בין הסככה למדרכה ולצורך כך בוטלו מדרגות הבטון שהיו נהוגות בעבר.
בתחנות ובסככות מותקן ריהוט חדשני עם ספסלי ישיבה תקניים הכוללים מאחזי יד כדי להקל על אנשים המתקשים בקימה מישיבה לעמידה. כמו כן צפויים להיות מותקנים אשפתונים ומתקני פרסום חדישים. העבודות מחולקות למספר סבבים, כאשר בסבב הראשון צפויים להתקין כשמונה תחנות אוטובוס.
התחנות יותקנו ברחובות ברחבי העיר עם דגש על צירים מרכזיים כדוגמת רוטשילד, שד' העצמאות, ויצמן וקיבוץ גלויות. בהמשך יותקנו תחנות חדשות גם באזורים נוספים בעיר, ליד מוסדות חינוך ובאיזור העסקים המתחדש. העבודות צפויות להימשך חודשים אחדים.