2 צפייה בגלריה
עיריית בת ים | צילום: קובי קואנקס
עיריית בת ים | צילום: קובי קואנקס
עיריית בת ים | צילום: קובי קואנקס
ראש העירייה צביקה ברוט הודיעה השבוע בעמוד הפייסבוק שלו על הרכש המשמעותי הראשון שלו מאז שנכנס לתפקיד בנובמבר 2018: מנכ"לית חדשה תיכנס בקרוב לתפקידה בעיריית בת ים - יודפת אפק, שתתפוס את מקומו של המנכ"ל היוצא, אפרים מזרחי.
יודפת, 37, תהיה המינוי הראשון המשמעותי של ראש העירייה צביקה ברוט שאמר השבוע: "אנו גאים ונרגשים לקראת כניסתה של יודפת אפק לתפקיד מנכ"לית עיריית בת ים. אני, כמו גם חברי הנהלת העיר, סמוכים ובטוחים כי היא תמלא את תפקידה בצורה הטובה ביותר, זאת לאור הניסיון ארוך השנים שלה בניהול יעיל וקידום פרויקטים גדולים.
אנו מאחלים בהצלחה רבה ליודפת. יחד נוביל תוכנית הבראה טובה יותר, שתזניק את העיר קדימה בתחום הכלכלי, בשיקום התשתיות ובשירות לתושבים".
ליודפת, למרות גילה הצעיר, רזומה ארוך ומרשים ובימים אלה היא מסיימת את תפקידה כסגנית מנהל רשות החברות לענייני כלכלה ואנרגיה. בנוסף, היא בעלת ניסיון של 12 שנה במשרד האוצר וברשות החברות, והיתה מועמדת לתפקיד הממונה על השכר באוצר.
2 צפייה בגלריה
אפק. מגיעה בתזמון מאתגר | צילום: דוברות משרד האוצר
אפק. מגיעה בתזמון מאתגר | צילום: דוברות משרד האוצר
אפק. מגיעה בתזמון מאתגר | צילום: דוברות משרד האוצר
"אפק הובילה מהלכים גדולים ורבי־עוצמה", מעידים עליה, כאשר אחד מהם הוא החזרת חברת החשמל לשוק ההון הישראלי, כמו גם קידום ביצוע שינויים מינהליים בחברת נתיבי ישראל. בנוסף, עסקה בקידום מהלכים להעלאת שיעור הייצוג של אוכלוסיות שונות בקרב המועסקים בחברות הממשלתיות, וכן מילאה תפקיד מרכזי ביישום שינויים מבניים בחברת החשמל.
שכרה של אפק יובא בקרוב לאישור מועצת העיר. כזכור, בימים אלה כפופה עיריית בת ים לפיקוחו של חשב מלווה במסגרת תוכנית ההבראה עליה סוכם עם משרד הפנים. אישור שכרה של אפק במשרד הפנים הוא נוהל שנכון בכל עירייה, ואין לכך נגיעה למצבה הכלכלי של בת ים.
בתוך כך, בנוסף לאפרים מזרחי שיסיים את תפקידו, גם מנכ"ל החברה לתרבות פנאי ספורט, אריה ללוש, יסיים את תפקידו בזמן הקרוב.
ראש העירייה מוסיף כי ברצונו "להודות מאוד למנכ״ל הנוכחי אפרים מזרחי, אשר ימשיך בתפקידו עד הגעתה של המנכ"לית החדשה. במקביל תודה גדולה גם למנכ״ל החברה לתרבות, פנאי וספורט, אריה ללוש, אשר יסיים בקרוב את תפקידו".