1 צפייה בגלריה
תיכון שז"ר. ישופץ במהלך הקיץ?  | צילום: קובי קואנקס
תיכון שז"ר. ישופץ במהלך הקיץ?  | צילום: קובי קואנקס
תיכון שז"ר. ישופץ במהלך הקיץ? | צילום: קובי קואנקס
הורים טוענים כי מצבו של אולם הספורט של תיכון שז"ר בכי רע, ולמרות פניות חוזרות ונושנות לעירייה אין הם מקבלים תשובה מתי ואם בכלל המבנה ישופץ.
"הבת שלי מתאמנת בהתעמלות אמנותית באולם הספורט של בית הספר, ולצורך האימונים הללו צריך לפרוש שטיחים על הרצפה", מספרת אמא על האולם ברחוב מוכרי הסיגריות בבת ים, "אך בגלל הרטיבות שיש ברצפה זה פשוט בלתי אפשרי. הבת שלי חוזרת כולה חבולה עם סימנים כחולים בעקבות נחיתות מהאימונים על הרצפה. יתרה מכך, נחיתה לא נכונה באיזור שיש בו רטיבות יכולה לגרום לנזק לפרקט, והכי נורא, לפציעה. לא מדובר בעוד פציעה אלא בכזאת שיכולה להשבית את בתי מאימונים ולמנוע ממנה להשתתף בתחרויות".
הורים טוענים כי אושר תב"ר בגובה 20 מיליון שקל לשיפוץ מוסדות החינוך, שאמור להתבצע בקיץ, "אבל לא בטוח שתיכון שז"ר נכנס אל תוך הפרויקט שהעירייה מתכננת לקיץ, כיוון שעל פי הרישומים כבר בוצע בו שיפוץ לאחרונה".
"אני לא יודעת איפה שופץ, אבל אין מצב שאולם הספורט שופץ בשנים האחרונות, אחרת אי־אפשר להסביר את מצבו הרעוע", מדגישה אחת האמהות. "אנחנו דורשים מהעירייה לקחת אחריות על המבנה הזה ולתקנו לאלתר. אנחנו לא נסתפק יותר בתשובה הקבועה שאנו מקבלים מהעירייה בנושא, 'זה יעבור לטיפול הגורם הרלוונטי".
מעיריית בת-ים נמסר: "עיריית בת ים מבצעת במהלך הקיץ עבודות שדרוג ושיפוץ נרחבות בכל מוסדות החינוך בעיר וזאת על מנת לחדש את המבנים והתשתיות בכלל המוסדות שהוזנחו במשך שנים. במסגרת עבודות הקיץ נמצא בין היתר אולם הספורט בתיכון שז"ר".