2 צפייה בגלריה
צילום: מסעדת טנדיר
צילום: מסעדת טנדיר
צילום: מסעדת טנדיר
אלברט וחן טחלוב, אב ובן, החליטו לפתוח מסעדה משפחתית בוכרית אותנטית בטיילת בת ים. "אלה טעמים מבית אמא", הם אומרים.
אלברט מספר כי "טנדיר" היא המסעדה היחידה מסוגה בבת ים. "כל המאכלים, הבישולים והמאפים שלנו הם ממש כמו הטעמים המקוריים של העדה שלנו לפני 100 שנים, עם שפים המתמחים בטעמים הארומטיים והמדהימים של העדה".
בעקבות נסיעות מרובות של אלברט לבוכרה שבאוזבקיסטן, הוא מספר כי ראה וחווה "את העיר, המסעדות, האוכל, העיצוב וההגשה שתמיד בליבי, עוד מאז שגדלתי שם בילדותי וכך, בעצם התגבש הרעיון להקים את המסעדה".
"לשם התחלה ושיווק, כשבועיים לפני פתיחת המסעדה חילקנו דוגמאות של האוכל שלנו באזור התעשייה בעיר. המטרה הייתה לתת טעימות לתושבים של התפריט שלנו".
2 צפייה בגלריה
צילום: מסעדת טנדיר
צילום: מסעדת טנדיר
צילום: מסעדת טנדיר
אלברט מוסיף: "הדרך הכי טובה לבחון אותנו, זה דרך החך. אופן הכנת המאכלים שלנו מוציאה מחומרי הגלם את הטעם האמיתי שלו, עם תיבול של מלח ופלפל בלבד וללא תיבול מפונפן".
המסעדה, אשר נפתחה רק לפני שבועיים, כבר קוצרת שבחים בקרב המבקרים הרבים. "אני אומר שפשוט שווה להגיע ולנסות, השקענו פה הרבה כסף כדי לשנות את כל האווירה של המסעדה שתהיה כמה שיותר אותנטית וזו פשוט חוויה להגיע אלינו".
מסעדת טנדיר הכשרה נמצאת בן גוריון 71 בבת ים. שעות פעילות בימים א'-ה' בין השעות 11:00-00:00 ובמוצ"ש מצאת השבת עד 1:00 בערך.