1 צפייה בגלריה
"שדים מתחת למיטה". צילום: באדיבות העירייה
"שדים מתחת למיטה". צילום: באדיבות העירייה
"שדים מתחת למיטה". צילום: באדיבות העירייה
קבוצת התיאטרון של הנערים והנערות מבת ים "סאבטקסט" אשר מייצגת את העיר בנושאי אומנות תרבות ותיאטרון, מעלה הצגה חדשה פרי עיטם של הנערים "סודות מתחת למיטה".
תיאטרון הנוער הייצוגי של בת ים 'סאבטקסט' הוקם לפני כ- 8 שנים בתמיכה ובעידודה של 'החברה לתרבות פנאי וספורט', במטרה לייצג את העיר בנושאי אומנות תרבות ותיאטרון.
קבוצת התיאטרון אשר מורכבת מכ- 18 נערים ונערות מרימה כעת את ההפקה השנתית והמקורית שלה שהם יזמו, כתבו ומשחקים בה בעצמם, בהנחיית הבמאית והמחזאית, קרן כהן ישראלי והיוצרת והבמאית, לי נחת-שלום.
כהן ישראלי שיתפה כי "מטרת קבוצת התיאטרון היא לתת במה לבני הנוער בעיר כמקום לבטא את עצמם ואת סיפוריהם האישיים". לכן, בתחילת כל שנה נערכים אודישנים לנערים ונערות תושבי העיר המעוניינים להצטרף לקבוצה.
אך לדבריה הנערים אשר עליהם להתחייב לחזרות פעם בשבוע ובזמן הפקות למפגשים יומיומיים, אינם תמיד שורדים ונשארים לאורך זמן. "הנערים נאלצים לג'נגל בין הרבה דברים, כמו עבודה, לימודים וחזרות, המחייבים אותם להתחייב לעמוד בלוחות זמנים, להתאמץ ולהכין דברים אישיים ולעיתים אף לוותר על דברים אחרים בשביל החזרות".
כעת לאחר עבודה ממושכת מעלה הקבוצה את ההצגה "שדים מתחת למיטה" שבה מסופר על הסודות מתוך חייהם של בני הנוער.
"ההצגה היא תוצר אישי של הנערים שבו כל אחד מספר את הסוד או הפחד הכי גדול שלו כלומר, השדים מתחת למיטה שלו", סיפרה כהן ישראלי והוסיפה, "ההצגה מאגדת בתוכה גם עבודה פיזית קשה מאוד של הנערים, טקסט כנה וחשוף על הבמה".
ההצגה תיערך היום (ב'), 19:00, תיאטרון 'נוצר' בעיר.